تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۵۴۹۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بانوان استقلال خوزستان لیگ برتر فوتبال را با شکست آغاز کردند
تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر کشور برابر حریف خود تنها به شکست داد
تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان روز جمعه در هفته اول رقابت های لیگ برتر در دیداری خانگی به مصاف تیم شهرداری سیرجان رفت که با نتیجه 5 بر صفر مغلوب حریف خود شد.

آبی های خوزستان که تا یک هفته مانده به شروع مسابقات قصد شرکت در لیگ را نداشتند در هفته نخست با قرعه مصاف با نایب قهرمان فصل گذشته روبه رو شدند.

رقابت بین این 2 تیم در واقع رقابت بین دارا و ندار لیگ بود و بودجه 500 میلیون ریالی استقلالی ها قابل قیاس با تیم های دیگر نیست به طوری که مبلغ قرارداد 2 بازیکن تیم شهرداری سیرجان به اندازه کل دستمزد بازیکنان و کادر فنی تیم آبی پوش خوزستانی باشد.

با توجه به اینکه تماشای این دیدار برای بانوان خوزستان رایگان اعلام شده بود استقبال به نسبت خوبی از این دیدار به عمل آمد و حدود 800 تماشاگر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

تیم استقلال خوزستان در حالی به مصاف حریف خود می رفت که فصل گذشته در مکان نهم جدول جای گرفته بود این در حالی است که تیم سیرجان نایب قهرمان لیگ شده بود.

آبی پوشان خوزستانی در نیمه نخست این دیدار با وجود این که چندین موقعیت خوب گلزنی داشتند اما چهار گل دریافت کردند و بازنده به رختکن رفتند.

بسیاری از بازیکنان تیم استقلال خوزستان به دلیل نبود بدنسازی مناسب پیش از شروع مسابقات، در نیمه دوم خسته به نظر می رسیدند و همین امر موجب شد تا گل پنجم را دریافت کنند و بازی با نتیجه 5 بر صفر به سود تیم میهمان به پایان برسد.

تیم استقلال خوزستان در هفته دوم مسابقات میهمان نماینده سنندج است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان پس از این بازی گفت:امروز برابر تیمی بازی کردیم که شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می دهد لذا کاربسیار دشواری داشتیم.

فروزان سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ما یک هفته مانده به شروع مسابقات بسته شد زمان کافی برای تمرین نداشتیم و نتوانستیم تمرکز لازم را برای این بازی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری سیرجان یک تیم کاملا حرفه ای است و بازی کردن مقابل آن کار دشواری است افزود: از روی بدشانسی با قرعه بدیروبه رو شدیم و دیدار نخستمان با یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ بود.

وی با ذکر اینکه افتحار می کنیم که از بازیکنان بومی استان استفاده می کنیم افزود:برای بقا بیشتر باید بجنگیم. تیم ما هنوز جای کار دارد و با برطرف کردن نقاط ضعف خود به آینده امیدوار هستیم.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان نیز گفت: با توجه به از دست دادن چند بازیکن با تجربه خود سعی کردیم از بازیکنان جوان بومی استفاده کنیم هر چند که می دانیم کار کردن با بازیکنان جوان سخت تر است.

جهان نجاتی ادامه داد: تیم ما هنوز نقاط ضعف بسیاری دارد که سعی می کنیم در ادامه ضعف ها را برطرف کنیم. هدف ما قهرمانی در لیگ است و برای این مهم تلاش می کنیم.

وی گفت: تیم استقلال خوزستان از کادر فنی مجربی برخوردار است؛ آنها تیم بسیار خوبی دارند و به طور قطع در بازی برگشت کار بسیار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بازی امروز نشان داد که بازیکنان ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده اند و نیاز به کار بیشتر داریم. امیدوارم در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم و قهرمانی را برای سیرجان به ارمغان آوریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار