تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۵۴۹۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موکب شهدای مدافع حرم در اهواز برپا شد
به همت جمعی از جوانان مرکز شهر اهواز موکب شهدای مدافع حرم در خیابان سلمان فارسی راه‌اندازی شد
به همت جمعی از جوانان مرکز شهر اهواز موکب شهدای مدافع حرم در خیابان سلمان فارسی راه‌اندازی شد.

به منظور خدمت‌رسانی به ارادتمندان و زائران حرم نورانی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی به همت جمعی از جوانان اهوازی موکب شهدای مدافع حرم در زادگاه سردار سرلشکر علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) و قرارگاه سری نصرت راه‌اندازی شد.

این موکب به همت و همکاری جوانان مسجد الرسول(ص) خیابان شهید کرمی خراط اهواز در خیابان سلمان فارسی راه اندازی شد تا در طول ایام ماه صفر به هموطنان عزیز و زوار کربلای معلا خدمت رسانی کند.

این موکب‌ که در ساعات مختلف شبانه‌روز در حال خدمت‌رسان ارادتمندان ساحت مقدس سرور آزادگان جهان و هموطنان عزیز است و اعضای و خادمان امام حسین(ع) با چای، قهوه و شربت از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

هم‌اکنون خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در موکب شهدای مدافع حرم توسط جوانان اهوازی و همشهریان سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید جواد داغری همچنان انجام می‌شود و تا روزهای آینده می‌یابد.

همچنین در روستاهای اطراف اهواز جوانان عاشورایی این مناطق نیز از هم اکنون موکب‌های را برای پذیرایی از زوار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی راه اندازی کردند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار