تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۵۴۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته جوانان سوسنگردی به زائران کربلا
جوانان سوسنگردی سر از پا نشناخته به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مشغول هستند
جوانان سوسنگردی سر از پا نشناخته به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مشغول هستند.

همزمان با ایام سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا(ع) موکب‌های مردمی اربعین حسینی در سوسنگرد و دیار سرباز فداکار شهید محمدرضا سبهانی بر پا شدند.

این موکب‌ها از شهروندان و عزاداران حسینی، همچنین زائران و ارادتمندان سرور و سالار شهیدان از نقاط مختلف کشور پذیرایی می‌کنند که این خدمت‌رسانی در روزهای منتهی به اربعین حسینی در زادگاه شهیده غصبن ساکی به اوج خود می‌رسد.

در این میان جوانان سوسنگردی و همشهریان سردار شهید حبیب شریفی، نخستین فرمانده سپاه سوسنگرد سر از پا نشناخته به خدمت‌رسانی  شبانه‌روزی به زوار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مشغول هستند.

پذیرایی، اسکان و خدمت‌رسانی به زائران حضرت امام حسین(ع) از جمله فعالیت‌هایی است که جوانان سوسنگردی در ایام منتهی به اربعین حسینی انجام می‌دهند.

خدمت‌رسانی به ارادتمندان حضرت سیدالشهدا(ع) در نقاط مختلف شهرستان سوسنگرد انجام می‌شود، یکی از مهمترین موکب‌های خدمت‌رسان، موکب مجمع شباب الغدیر دشت‌آزادگان در مسیر سوسنگرد به چذابه است که شبانه‌روز میزبان زائرانکربلای معلا است.

در روزهای آینده نیز مردم شهیدپرور و ولایتمدار سوسنگرد میزبان کاروان 40 هزار نفری سفینهَ النجاهَ اهواز که بزرگترین کاروان پیاده اربعین حسینی کشور محسوب می‌شود هستند که از هم اکنون خود را برای آن روز مهیا می‌کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار