تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۵۴۹۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار ایذه خبر داد:
آغاز به‌کار دوباره آسفالت خیابان‌های ایذه
شهردار ایذه گفت: پس از چند روز وقفه در کار آسفالت خیابان‌‌های شهر اقدام برای این کار از سر گرفته شد
شهردار ایذه گفت: پس از چند روز وقفه در کار آسفالت خیابان‌‌های شهر اقدام برای این کار از سر گرفته شد.

انوشیروان بهرامی امروز با اشاره به آغاز به‌کار مجدد آسفالت خیابان‌های سطح شهر اظهار کرد: این کار با آسفالت ۸ کوچه و خیابان در نقاط مختلف از جمله شهرک رسالت آغاز شد.

وی افزود: وجود کوچه و خیابان‌های خاکی در سطح شهر باعث ایجاد آزار و اذیت برای شهروندان و تولید گل و لای در فصل بارندگی خواهد شد و از این‌رو باید به این مساله توجه جدی شود.

شهردار ایذه با مهم ارزیابی کردن عملیات روکش آسفالت کوچه و خیابان‌های سطح شهر و تاکید بر بر ادامه نهضت آسفالت در محلات مختلف تصریح کرد: تمام امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های موجود شهرداری را در این زمینه تا جلب رضایت و خشنودی شهروندان بکار خواهم بست.

بهرامی شهردار با اشاره به آمار بالای کوچه های خاکی در نقاط مختلف شهر ایذه گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان استانی به‌زودی قیر مورد نیاز جهت آسفالت و ادامه کار را تهیه خواهیم کرد و نهضت آسفالت را با سرعت بیشتری ادامه خواهیم داد‌.

وی شهردار در پایان ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت تاخیر در روکش آسفالت خیابان شهید عزیزی، بلوار مدرس و اطراف میدان شهداء که زیرسازی آنها انجام گرفته بود بر پیگیری تا انجام روکش آسفالت نقاط مذکور اشاره و تاکید کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار