تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضایی کوچی در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مطرح کرد:
پیش بینی سفر بیش‌از ۲میلیون‌ نفر در ایام اربعین /وضعیت نامناسب جاده ای و پارکینگ برخی شهرهای مرزی
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته جاری نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور دریافت اعتبارات برای رفع برخی از مشکلات جاده ای برگزار می شود
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته جاری نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور دریافت اعتبارات برای رفع برخی از مشکلات جاده ای برگزار می شود.

محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به نشست امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعضای ستاد هماهنگی مراسم اربعین حسینی گفت: پیش بینی می شود بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر در ایام اربعین حسینی در کشور عراق حضور پیدا کنند لذا باید تلاش شود که زائران با امنیت کامل و آرامش خاطر به این سفر رفته و بازگردند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برخی زیرساخت ها برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تدارک دیده شود، افزود: باید از 4 نقطه مرزی جمعیت عبور داده شود که برخی از شهرها وضعیت مناسبی از لحاظ جاده‌ای و پارکینگ ندارند که درخواست کمیسیون عمران از وزارت راه و شهرسازی این بود که هرچه سریع تر این جاده ها را تعریض کند و در شهرها پارکینگ تدارک ببیند.

تاکید کمیسیون عمران بر نظارت سازمان هواپیمای کشوری بر روی فروش بلیط ها

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه شهرهای مرزی باید به زائرین از لحاظ آب شرب خدمات ارائه دهند، ادامه داد: 2.5 میلیون نفر در ایام اربعین باید بیمه شوند که بر بیمه شدن تمامی آن ها در این جلسه تاکید شد و همچنین قیمت بلیط اتوبوس ها باید به گونه ای تعیین شود که غیرمتعارف نباشد و مردم بتوانند بهای آن را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه در این جلسه بحث بلیط هواپیماها مطرح شد، یادآور شد: تاکید کمیسیون عمران بر این بود که سازمان هواپیمای کشوری بر روی فروش بلیط ها نظارت کند که قیمت مصوب اجرایی شود چرا که خبرها به گونه ای بوده که قیمت ها افزایش یافته است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توضیحات رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این جلسه تصریح کرد: عابدزاده در این نشست تاکید کرد که اگر آژانسی قیمت ها را افزایش می دهد حتما اطلاع رسانی شود تا با جدیت با آن برخورد شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هفته جاری کمیسیون متبوعش با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: شرایط برگزاری اربعین در سال جاری بهتر می شود اما سازمان راهداری با مشکلات و چالش های جدی روبه رو است که سعی می شود در جلسه روز سه شنبه با نوبخت بحث اعتبارات مطرح شده و اعتبار بیشتری برای برگزاری مراسم اربعین و ایجاد زیرساخت های آن دریافت شود.
:
:
:
آخرین اخبار