تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۴۹۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز پیش‎فروش مرحله دوم "ساندرو استپ‌وی" از اول آبان
شرکت سایپا مرحله دوم پیش فروش "ساندرو استپ‎وی" را از اول آبان ماه آغاز می‌کند
شرکت سایپا مرحله دوم پیش فروش "ساندرو استپ‎وی" را از اول آبان ماه آغاز می‌کند.

 رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه سایپا با اعلام این خبر افزود:در دور  اول پیش فروش ساندرو استپ وی در سال جاری , 7500دستگاه از این خودرو , با موعد تحویل آذر و دی ماه سال 96 و به صورت اینترنتی پیش فروش و عرضه شد که با استقبال بی نظیر هموطنان روبرو گردید.

وی گفت: گروه خودروسازی سایپا مرحله دوم پیش فروش ساندرو استپ وی را از ساعت 11 روز دوشنبه اول آبان ماه, با موعد تحویل بهمن و اسفند سال جاری آغاز خواهد کرد.

تقی زاده با اشاره به فروش اینترنتی ساندرو استپ وی تصریح کرد: با هدف جلوگیری از عرضه مجدد و توزیع عادلانه، محدودیت کد ملی را در این طرح اجرا خواهیم کرد، بنابراین امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.

وی اظهار امیدواری کرد، به دلیل رفع عمده مشکلات قبلی سیستم فروش اینترنتی و افزایش سرعت عملیات ثبت نام، مشتریان در هنگام ثبت نام با مشکل خاصی مواجه نشوند و از هموطنان و مشتریان درخواست کرد به‌منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی دفاتر غیر مجاز، فقط از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانیwww.saipacorp.com  اقدام به ثبت‌نام کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار