تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۵۴۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
با فروش غیرمجاز مواد نیروزا در باشگاه‌ها برخورد می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که در حال بررسی و برخورد با فروش غیرمجاز مواد نیروزا در باشگاه‌های استان هستیم، گفت: به زودی شاهد اقدامات لازم در این زمینه با همکاری مراجع ذیصلاح هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که در حال بررسی و برخورد با فروش غیرمجاز مواد نیروزا در باشگاه‌های استان هستیم، گفت: به زودی شاهد اقدامات لازم در این زمینه با همکاری مراجع ذیصلاح هستیم.

افشین حیدری در خصوص عملکرد کمیسیون ماده پنج امور باشگاه‌ها در نیمه اول سال 96، اظهار کرد: تعداد باشگاه‌های فعال استان در نیمه اول سال جاری، 1150 مورد بوده است. همچنین مجوز تاسیس 60 باشگاه در استان صادر شد.

وی ادامه داد: در این مدت بازرسین منتخب ما از 630 باشگاه استان، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند که به 40 باشگاه اخطار داده شد و یک باشگاه نیز پلمپ شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: همچنین تعدادی باشگاه بدون هماهنگی، اقدام به گشایش نموده‌اند که این موضوع در حال بررسی است و اگر به اخطارهای لازم توجه نکنند، پلمپ می‌شوند. مطمئنا در آبان‌ماه نیز تعدادی باشگاه پلمپ خواهند شد.

وی با بیان این‌که در حال بررسی و برخورد با فروش غیرمجاز مواد نیروزا در باشگاه‌های استان هستیم، ادامه داد: اطلاعات خوبی در این زمینه جمع‌آوری شده است و به زودی شاهد اقدامات لازم با همکاری مراجع ذیصلاح هستیم.

حیدری خاطرنشان‌کرد: طرح جرایم نقدی با توجه به سطح عدم رعایت قانون توسط باشگاه‌داران، به تصویب کمیسیون ماده پنج رسیده و به وزارت ورزش و جوانان نیز پیشنهاد شده است.

وی در پایان گفت:‌ از بخش خصوصی دعوت می‌کنیم که اقدام به سرمایه‌گذاری در ورزش کنند و ما نیز آماده همکاری با آن‌ها هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار