تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۵۴۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات جت‌اسکی اسلالوم کشور در اهواز برگزار شد
رقابت‌های جام آزاد جت‌اسکی اسلالوم کشور به میزبانی اهواز برگزار شد
رقابت‌های جام آزاد جت‌اسکی اسلالوم کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.

مصطفی پناباد، مسوول کمیته جت‌اسکی هیات انجمن‌های ورزشی استان اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته (جمعه) در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان آقایان و رده سنی بزرگسالان بانوان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به نفرات برتر رده‌های سنی جوانان بخش آقایان، اظهار کرد: محمدرضا دشمن‌زیاری از خوزستان، ایوب سلطانی از اصفهان و حمید نجفی از مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسوول کمیته جت‌اسکی هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان افزود: در بخش نوجوانان نیز محمدامین حمید، محمدامیر حمید و حمزه آلبوغبیش هر سه از خوزستان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین محمدامین حمید به عنوان پدیده این رقابت‌ها شناخته شد.

وی خاطرنشان‌کرد: در بخش بانوان نیز هانیه نصیری و ثریا صالح‌آبادی هر دو از مازندران به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و پرستو صحرابی از خوزستان، مکان سوم را به خود اختصاص داد.

پناباد با مثبت‌ارزیابی کردن سطح این مسابقات، گفت: برای اولین بار بود که این مسابقات را میزبانی می‌کردیم و توانستیم یکی از سه اسکله آبی اهواز را که با کمک‌های استانداری آماده شده‌اند، افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری این رقابت‌ها زحمات زیادی کشیده شد. همچنین قصد داریم با افتتاح دو اسکله آبی دیگر اهواز، جوانان علاقه‌مند را به سمت این رشته سوق دهیم تا شاهد فعالیت‌های بیشتری در این بخش باشیم. خوزستان در 9 ماه از سال این پتانسیل را دارد که در بخش ورزش‌های آبی شاهد فعالیت‌های خوبی باشیم، در حالی که در هیچ جای کشور به این صورت نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار