تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۵۴۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان خبر داد:
ادامه اجرای مانورهای زیستی همزمان با ایام اربعین
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری مانور زیستی اربعین در مرز چذابه از ادامه اجرای این مانورها همزمان با ایام اربعین در خوزستان خبر داد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری مانور زیستی اربعین در مرز چذابه از ادامه اجرای این مانورها همزمان با ایام اربعین در خوزستان خبر داد.
 
محمد حری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان در حاشیه این مانور اظهار کرد: ارتقای پایداری ملی و آمادگی در مقابل تهدیدات گوناگون، هدف پدافند غیرعامل است. با توجه به اینکه یکی از تهدیداتی که همواره متصور است، تهدیداتی است که در حوزه زیستی وجود دارد، و همچنین با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، برگزاری مانورهایی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه زیستی برنامه‌ریزی شده است.
 
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مانورها ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌های متولی در این حوزه‌ها و انجام هماهنگی‌ها و آمادگی‌های لازم در حوزه‌های مختلف است که در همین راستا مانور امروز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، هلال احمر خوزستان، نیروی انتظامی، دامپزشکی و فرمانداری دشت آزادگان، برگزار شد.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان تصریح کرد: امید است تمام این مانورها منجر به ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های متولی در حوزه‌های مختلف شود، تا اگر خدای ناکرده تهدیدی در کشور یا استان ایجاد شد، این دستگاه‌ها با هماهنگی بیشتری بتوانند وارد عمل شوند.
 
حری با بیان اینکه مانور زیستی امروز بیشتر جنبه تمرین داشت، افزود: مانور امروز مانوری ابتدایی بود. پس از این مانورهای دیگری در حوزه زیستی با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های متولی و ارتقای آمادگی این دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار