تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۵۵۰۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استانداری خوزستان:
برای جابه‌جایی خانه‌های در معرض خطر اهواز برنامه داریم
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: برای جابه جایی خانه های در معرض خطر در اهواز برنامه ویژه داریم
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: برای جابه جایی خانه های در معرض خطر در اهواز برنامه ویژه داریم.

فرامند هاشمی زاده با اشاره به حادثه ریزش کوه در کوی رمضان اهواز و جان باختن دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر اظهار کرد: این منطقه یکی از مناطق پرخطر اهواز است که تاکنون وزیر راه و شهرسازی و هیئت بافت های ناپایدار کشور از آن دیدن کرده اند و با شرایط بحرانی آن آشنا شده اند.

وی افزود: در مدت اخیر تلاش های فراوانی برای رفع شرایط بحرانی در اینگونه مناطق در اهواز داشته ایم و حتی دفتر مردمی بافت های فرسوده را در منطقه حصیرآباد اهواز مستقر کرده ایم. این دفتر برای خانه های در معرض خطر و بافت های فرسوده شهری، تسهیلاتی در نظر گرفته بود. برای نمونه ارائه تسهیلات کم بهره و حتی ارائه زمین در برنامه این دفتر بوده است.

هاشمی زاده عنوان کرد: استانداری خوزستان با وجود تلاش های که در مدت اخیر برای رفع خطر در این مناطق داشته است ولی تلاش های خود را برای نوسازی بافت های فرسوده و جابه جایی خانه های در معرض خطر به خصوص در منبع آب ادامه خواهد داد.

ساعت هفت صبح امروز، کوه در منطقه کوی رمضان اهواز ریزش کرد و دو خانه در حوالی کوه، روی ساکنانشان آوار شدند. در این حادثه یک پسر سه ساله و یک دختر هشت ساله به علت گیر افتادن در زیر آوار فوت کردند. همچنین چهار نفر شامل دختر پنج ساله، پسر ۹ ساله، زن ۲۵ ساله و مرد ۳۰ ساله مصدوم شده اند و به بیمارستان منتقل شدند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار