تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۵۵۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ فوتبال اهواز پس از 15 سال مجددا احیا می‌شود
رییس اداره ورزش و جوانان اهواز از احیای دوباره لیگ فوتبال اهواز پس از 15 سال خبر داد
رییس اداره ورزش و جوانان اهواز از احیای دوباره لیگ فوتبال اهواز پس از 15 سال خبر داد.

سیدعلی حسینی اظهارکرد: لیگ برتر استان در حال برگزاری است ولی نماینده‌ای از اهواز در این مسابقات نداریم، چراکه 15 سالی است که لیگ فوتبال اهواز تعطیل شده است.

وی بیان کرد: ما تصمیم گرفتیم که با برنامه‌هایی که مدنظر داریم، این لیگ را احیا کنیم که در این راستا نیز باشگاه‌های دارای مجوز و همچنین چهار زمین فوتبال را برای برگزاری مسابقات شناسایی کردیم و پس از برآورد هزینه، از ماه آینده نیز به صورت اجرایی وارد کار می‌شویم.

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: هدف از برگزاری لیگ فوتبال اهواز، پویایی و نشاط جوانان، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در اهواز، استعدادیابی و پرورش نخبگان و معرفی آن‌ها به تیم‌های استان و همچنین حضور تیم قهرمان در لیگ برتر فوتبال خوزستان است.

وی در ادامه، عنوان کرد: پس از راه‌اندازی اداره ورزش اهواز، تمام تلاش‌مان این بوده است که با تشکیل هیات‌های اهواز، ورزش شهرستان را به پویایی و نشاط و همچنین استقلال نسبی برسانیم. تاکنون 25 هیات ورزشی را در اهواز راه‌اندازی کرده‌ایم و همگی در حال فعالیت هستند. همچنین تلاش شده است که میزبانی‌‌هایی را هم در کلانشهر اهواز داشته باشیم.

حسینی بیان کرد: تمام تلاش این بوده است که کم‌کم از زیر سایه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان خارج شویم و در واقع بخشی از بار کاری را از دوش این اداره‌کل برداریم و خودمان اجراکننده برنامه‌ها باشیم و هیات‌های استانی و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، ناظر بر برنامه‌ها باشند. ما به دنبال این هستیم که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نقش راهبردی و تصمیم‌گیرنده داشته باشد و ما نقش اجرایی داشته باشیم.

وی ادامه داد:‌ در این موضوع به صورت کامل موفق نبوده‌ایم، چرا که زمان زیادی از تاسیس اداره ورزش و جوانان اهواز نمی‌گذرد ولی تا حدودی توانسته‌ایم به این مهم دست پیدا کنیم و به استقلال نسبی برسیم.

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: در حال حاضر نزدیک به 300 باشگاه در اهواز تحت نظارت ما هستند و در حوزه همگانی نیز مدیریت خوبی داریم. در حال حاضر تنها مشکل ما مربوط به اماکن ورزشی شهرستان است که هنوز به صورت کامل در اختیار اداره ورزش و جوانان اهواز قرار نگرفته‌اند که البته صحبت‌هایی با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان داشتیم و قول داده است که ما را در این زمینه نیز به استقلال نسبی برساند.

وی در پایان عنوان کرد‌: طی چند ماه آینده در اهواز میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی و ‌برداری و همچنین رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری کشور هستیم که این میزبانی‌ها از شاخص‌ترین میزبانی‌های ما محسوب می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار