تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۵۵۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایش «موسیو ابراهیم» در بهبهان روی صحنه رفت
نائب رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: در راستای تبادل گروه های تئاتری استان خوزستان و بوشهر نمایش 'موسیو ابراهیم' اثر علیرضا کوشک جلالی در بهبهان روی صحنه رفت.

ساسان شکوریان یکشنبه اظهار کرد: نمایش 'موسیو ابراهیم' روز یکشنبه 30 مهرماه 1396 ساعت 21 در مجتمع فرهنگی هنری آفاق بهبهان روی صحنه است.

وی افزود: نمایش 'موسیو ابراهیم' کاری از علیرضا کوشک جلالی با بازی بازیگران تئاتر دیّر (در استان بوشهر) به نام ‌های فضل الله عمرانی و پژمان برزگر است.

نائب رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: داستان این نمایش براساس یک قصه لطیف و زیبا نوشته شده که در اصل قصه یا به عبارتی افسانه‌ای در رابطه با دوستی بین یک جوان بدشانس و یک مرد پیر است.

وی افزود: علیرضا کوشک جلالی کارگردان تئاتر ایران و آلمان و عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران است که از سال 1986 در آلمان به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول کار است وی در سال 1393 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدرک درجه یک هنری را دریافت کرد.

شکوریان با بیان این که این نمایش چندمین همکاری 2 انجمن خوزستان و بوشهر است اظهار کرد: هفته گذشته نیز نمایش '1321' به کارگردانی روح اله خدامی از بندر دیلم در بهبهان روی صحنه رفت.

نمایش 'موسیو ابراهیم' از طرف انجمن منتقدان خانه تئاتر ایران به عنوان بهترین اجرا در سال 1386 انتخاب شد این نمایش محصول کارگاه آموزشی علیرضا کوشک جلالی کارگردان ایرانی-آلمانی در زمستان 95 در بندر دیّر است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار