تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۵۵۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد :
سایت گردشگری صراخیه به میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تحویل شد
خوزنیوز: معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس توافق نامه بهره برداری از سایت گردشگری صراخیه ، مسئولیت نگهداری ، ساماندهی و توسعه زیرساخت های گردشگری روستای صراخیه به اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری محول شد.
 
به گزارش خوزنیوز؛ نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان از تحویل سایت گردشگری صراخیه به اداره کل میراث فرهنگی  صنایع دستی و گردشگری  استان خوزستان خبر داد و گفت: بر اساس توافق نامه بهره برداری از سایت گردشگری صراخیه ، مسئولیت نگهداری از طرح ساماندهی و توسعه زیرساخت های گردشگری در روستای صراخیه به طور کامل به این اداره کل محول شد.

معاون فرماندار شادگان بر ضرورت توسعه سایت گردشگری صراخیه تأکید کرد و افزود : بر اساس مفاد توافق نامه ، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان باید رأساً یا با شناسایی بخش خصوصی با اولویت جوامع محلی نسبت به تهیه طرح تکمیلی گردشگری سایت و اخذ مجوزهای قانونی در جهت ادامه بهره برداری اقدام کند . 

وی با اشاره به اعلام آمادگی استانداری برای تأمین اعتبارات مورد نیاز تکمیل و تجهیز سایت گردشگری صراخیه یادآورشد بر اساس این توافق نامه مقرر گردید اداره کل حفاظت محیط زیست استان به منظور ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به گردشگران ، همکاری لازم را در جهت صدور مجوزهای مورد نیاز تکمیل پروژه اعم از تأمین آب و برق و غیره معمول دارد.
 
آلبوغبیش در ادامه از کلیه سرمایه گذاران بخش خصوصی که تمایل به سرمایه گذاری در سایت گردشگری صراخیه را دارند درخواست کرد جهت هماهنگی و مذاکرات لازم به ادارات میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان و استان یا فرمانداری مراجعه نمایند .  
گفتنی است؛ بر اساس توافق نامه بهره برداری از سایت گردشگری صراخیه شادگان و تأکید استانداری خوزستان ، ادارات کل حفاظت محیط زیست ، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، منابع طبیعی و آبخیزداری و امور روستایی استانداری به همکاری در راستای رشد و توسعه و رونق منطقه گردشگری صراخیه و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به جامعه محلی و گردشگران مکلف شدند.
:
:
:
آخرین اخبار