تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۵۵۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور خانواده‌های شهدا
دومین سالگرد شهید "ظهیری" در اهواز برگزار می‌شود
به مناسبت دومین سالگرد شهادت رزمنده تکاور شهید محمد ظهیری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان آیین بزرگداشت وی در اهواز برگزار می‌شود
آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده تکاور شهید محمد ظهیری از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

این آیین در حرم علی بن مهزیار اهوازی واقع در خیابان آزادگان (24 متری)، خیابان شهید باقری در کنار مزار شهید محمد ظهیری و 8 شهید گمنام آرمیده در این مکان انجام می‌شود.

آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده تکاور شهید محمد ظهیری روز دوشنبه یکم آبان ماه مقارن با چهارم صفرالمظفر سال 1439 هجری قمری از ساعت 16 آغاز می‌شود و تا ساعت 18 ادامه دارد.

در این برنامه که در آستانه شهادت دردانه سرور و سالار شهیدان حضرت رقیه(س) برگزار می‌شود مردم خوزستان یاد و خاطره رزمنده تکاور شهید محمد ظهیری را گرامی می‌دارند.

در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده تکاور شهید محمد ظهیری جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خوزستان و اهواز حضور می‌یابند.

به گزارش تسنیم شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد و بعد از برادرانش مهدی و احمد دوباره شادی را برای خانه پدری به ارمغان آورد.

این تکاور دلیر اهوازی برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) عازم کشور سوریه شد و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 هجری خورشیدی مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری در درگیری با نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به خوزستان، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه مطابق با 16 محرم با حضور علما، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر بر دستان نمازگزاران اهوازی تشییع شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید ظهیری به حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی منتقل شد و در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس و پایین مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری و مزار طلبه شهید سید مرتضی شفیعی در منزلگاه ابدیش آرام گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار