تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۵۵۰۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست شهرداری آبادان:
20 هزار اصله کنوکارپوس در آبادان هنوز هرس نشده‌اند
هرس حدود 20 هزار اصله درخت کنوکارپوس باقی مانده است که تا قبل از اولین بارش پاییزی باید انجام شود
سرپرست شهرداری آبادان با اشاره به آخرین روند هرس درختان کنوکارپوس در این شهرستان گفت: هرس حدود 20 هزار اصله درخت کنوکارپوس باقی مانده است که تا قبل از اولین بارش پاییزی باید انجام شود.
 
علیرضا بچاری اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای سلامت در خوزستان و تأکیدات ستاد بحران، هرس درختان کنوکارپوس را در سطح شهر به منظور جلوگیری از بروز مشکلات تنفسی هنگام اولین بارش‌های پاییزی آغاز کردیم.
 
وی ادامه داد: شهرداری آبادان در مجموع باید هرس 80 هزار اصله درخت کنوکارپوس را انجام می‌داد، هرس درختان کنوکارپوس در محدوده پالایشگاه آبادان و منازل اطراف آن نیز توسط این پالایشگاه صورت می‌گیرد. تا جایی که اطلاع دارم، درختان کنوکارپوس این محدوده نیز تاکنون به طور کامل هرس نشده‌اند.
 
سرپرست شهرداری آبادان بیان کرد: شهرداری آبادان توسط هشت اکیپ هرس، تاکنون حدود بیش از 60 هزار اصله درخت کنوکارپوس را هرس کرده است و حدود 80 درصد کار هرس این گیاه در حوزه نفت نیز انجام شده است.
 
بچاری با بیان اینکه کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت خوزستان به طور مرتب از روند هرس درختان کنوکارپوس در آبادان بازرسی می‌کنند، گفت: هرس حدود 20 هزار اصله درخت کنوکارپوس باقی مانده است که با توجه به اینکه پیش‌بینی اولین بارش پاییزی، نیمه دوم آبان ماه است، باید هرس این درختان نیز انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار