تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۵۵۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب 6 مدال رنگارنگ در مسابقات بین المللی درگ ارمنستان
دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز اتومبیلرانان خوزستانی در مسابقات بین المللی درگ ارمنستان خبر داد
دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز اتومبیلرانان خوزستانی در مسابقات بین المللی درگ ارمنستان خبر داد.

حسین عباسی اظهار کرد: تیم ملی درگ ایران برای نخستین بار در تاریخ اتومبیلرانی کشور با حضورهفت راننده و یک مربی راهی مسابقات بین المللی ارمنستان شد که چهار عضو این تیم خوزستانی بودند.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان افزود: سامان خنجری با خودوری بیوک و داتسون، امیر ضیایی با خودروی پورشه و نوید یگانه پرست با خودروی 206 توربو به عنوان راننده و فرزاد شاهرخی به عنوان مربی و سرپرست تیم ملی درگ در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این رویداد در پنج کلاس C/D/E/F و special با حضور رانندگانی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، اوکراین و جمهوری اسلامی ایران طی روزهای 28 تا 30 مهرماه در شهر ایروان کشور ارمنستان برگزار شد و اعضای تیم ملی ایران در 400 متر با دیگر رقبای خود برای نخستین بار به رقابت پرداختند.

عباسی عنوان کرد: در کلاس C این رقابت ها نوید یگانه پرست و امیرحسین میرزایی عناوین دوم و سوم این کلاس را به خود اختصاص دادند. همچنین در کلاس D این رقابت ها امیر ضیایی و فرزاد شاهرخی به مقام دوم و سوم دست یافتند در این کلاس ارسطو عامری دیگر اتومبیلران ایرانی به نشان طلا دست یافت.

وی ادامه داد: در کلاس E و special سامان خنجری به ترتیب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد همچنین در کلاس F علی شیخ رضایی به مقام نخست دست یافت.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان با اشاره به عملکرد خوب اتومبیلرانان استان در رقابت های بین المللی درگ ارمنستان گفت: بچه های خوزستان در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی،به رقم نبود امکانات مناسب و پیست استاندارد جز برترین های کشور و حتی آسیا هستند و تاکنون به لحاظ مدال آوری عملکرد خوبی داشته اند.

وی افزود: با وجود این که موتورسواران و اتومبیلرانان خوزستان در تمامی کلاس ها پیراهن تیم ملی را بر تن می کنند اما هنوز در استان یک باشگاه رسمی وجود ندارد که این امر ناراحتی ورزشکاران این رشته را به همراه داشته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار