تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۵۵۱۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح ساماندهی زنان آسیب پذیر در دزفول
با اجرای این طرح طی امسال تاکنون 108 نفر از زنان آسیب پذیر در دزفول ساماندهی شدند
رئیس اداره بهزیستی دزفول از اجرای طرح ساماندهی زنان آسیب پذیر در این شهرستان خبر گفت:با اجرای این طرح طی امسال تاکنون 108 نفر از زنان آسیب پذیر در دزفول ساماندهی شدند.

فریدون عبدی با بیان اینکه این افراد در معرض خشونت خانوادگی و یا کودک آزاری قرار داشتند افزود:مشکل بیشتر این افراد در مرکز اورژانس بهزیستی دزفول و یا محل زندگی برطرف شد.

وی افزود : پنج زن و دخترغیر بومی که در معرض خشونت خانوادگی و کودک آزاری بودند در بهزیستی نگهداری می شوند.

عبدی بیان داشت:با اجرای طرح ساماندهی زنان آسیب پذیر در دزفول زن جوانی که به مدت یکماه از خانواده خود جدا شده بود و نیز یک دختر 23 ساله آسیب دیده بر اثر مصرف مواد مخدر از معابر شهری جمع آوری شده و تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این افراد همگی مهاجر می باشند گفت:در مدت اجرای این طرح مشکل سه بانوی آسیب دیده با مداخله بهزیستی حل شد و 2 نفر نیز تحویل دستگاه های ذیربط شدند.

رئیس اداره بهزیستی دزفول در ادامه به تشریح فعالیت های این اداره پرداخت و گفت: پارسال نیز بیش از 35 نفر زن ،دختر و کودک بی سرپرست از 2 ماهه تا 18 سال در دزفول ساماندهی شدند که هفت نفر آنها مجهول الهویه بوده و یا دچار بیماری روانی بودند همچنین در این مدت 32 مورد کودک آزاری ، 56 مورد کودکان کار و 6 مورد کودک مجهول الهویه با تلاش بهزیستی دزفول ساماندهی شدند.

عبدی افزود:همچنین پارسال 6 معلول مجهول الهویه ،2 سالمند و چهار بیمار روانی در دزفول ساماندهی شدند و 13 دختر و زن غیر بومی نیز که به علت مشکلات خانوادگی از خانه فرار کرده و در معابر دزفول پراکنده بودند با مداخله بهزیستی به خانه بازگشته و برخی نیز از سوی بهزیستی نگهداری می شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار