تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۵۵۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرزهای خوزستان برای پذیرش زائران آمادگی کامل دارند
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: هر دو مرز شلمچه و چذابه آمادگی کاملی برای پذیرش زائران دارند
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: هر دو مرز شلمچه و چذابه آمادگی کاملی برای پذیرش زائران دارند.

فرامند هاشمی‌زاده اظهار داشت: از مرز شلمچه و مرز چذابه با هدف بررسی زیرساخت‌ها بازدید داشتیم و شاهدیم که کارها به نحو احسن در حال انجام است.

وی افزود: روشنایی مرزها تامین شده، موکب‌ها نیز مستقر شده‌اند، خطوط فاضلاب کشیده شده و منابع تامین آب نیز برقرار شده است و از هر جهت آمادگی کامل برای پذیرش زائران ایجاد شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه در مرزها حال و هوای اربعین را می‌توان حس کرد، بیان کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم همچنین پذیرایی بسیاری خوبی که از زائران صورت می‌گیرد نشان می‌دهد امسال به نسبت سال‌های گذشته آمادگی بسیار خوبی همراه با نظم در مرزها داریم.

وی با اشاره به اینکه هر دو مرز استان خوزستان آمادگی کاملی برای پذیرش زائران را دارد، گفت: در حال حاضر از مرز شلمچه روزانه بیش از 4 الی 5 هزار نفر عبور می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که به بیش از 100 الی 150 هزار نفر در روز برسد.

هاشمی‌زاده در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سال گذشته در بحث تامین آب در مرز چذابه مشکلاتی وجود داشت امسال نیز آیا زائران با این مشکلات مواجه خواهند شد، عنوان کرد: در این زمینه خط انتقال آبی کشیده شده که فردا آزمایش می‌شود و راهی شبکه منظم آبرسانی در بین مواکب و طول مسیر می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار