تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۵۵۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت خرمشهر خبر داد:
راه اندازی شبکه اتوماسیون بیماران خاص در خرمشهر
مدیر شبکه بهداشت و درمان از راه اندازی شبکه اتوماسیون بیماران خاص برای دریافت داروهای مورد نیاز خبر داد
مدیر شبکه بهداشت و درمان از راه اندازی شبکه اتوماسیون بیماران خاص برای دریافت داروهای مورد نیاز خبر داد.

فرشید بهشتی اظهار کرد: با توجه به بار مراجعات بیماران خاص برای تامین داروهای مورد نیاز خود که نیاز به تایید معاونت غذا و دارو دارد، سیستم اتوماسیون بیماران خاص معاونت غذا و دارو با همکاری شبکه بهداشت و داروخانه شبانه روزی طرف قرار داد در خرمشهر راه اندازی شد.

وی، راه اندازی این سامانه را باعث افزایش رضایتمندی بیماران خاص دانست و بیان کرد: با راه اندازی این سامانه و ازطریق این ییستم اتوماسیون بیماران دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر به تخفیف های اعمال شده برای تهیه داروهای بیماران خاص نیز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این سیستم اتوماسیون و اعمال تخفیفات ۸۰ درصدی  از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان و همچنین تخفیف ۷۰ درصد باقیمانده توسط موسسه امداد گران عاشورای شهرستان خرمشهر دیگر بیماران بیماریهای خاص مشکلی در خصوص تهیه این دارو ها نخواهند داشت.

بهشتی از تحویل رایگان داروی دیسفرال بیماران تالاسمی نیز در تنها بیمارستان خرمشهر نیز خبر داد و اظهار کرد : از دیگر خدماتی که دربیمارستان ولیعصر (عج)خرمشهر به بیماران خاص ارائه خواهد شد، ثبت و تحویل داروی دیسفرال بیماران تالاسمی در کوتاه ترین زمان و به صورت رایگان است.

وی راه اندازی مراقبت های دارویی بیمارستان از تیر ماه سال جاری برای مشاوره های دارویی به ویژه بخش های CCuو ICu ، تجهیز انباردارویی دیالیز بیمارستان ولیعصر عج به سیستم خنک کننده، برگزاری کلاسهای آموزشی مختلف از جمله عوارض ناخواسته دارویی IDR و داروهای پرخطر برای پرسنل بیمارستان ولیعصر(عج) را از یگر برنامه شبکه بهداشت خرمشهر برشمرد.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر در ادامه از ۳۳ مورد بازدید از داروخانه های سطح شهر و ۱۰ مورد بازدید از عطاری ها و باشگاه های بدنسازی سه ماه گذشته هم خبر داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار