تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۵۵۴۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در حاشیه مسابقات باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیا؛
دعوت حاجتی از مقامات فدراسیون جهانی برای حضور در جام‌جهانی اهواز
رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان در حاشیه مسابقات باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیا از مقامات فدراسیون جهانی برای حضور در جام‌جهانی فجر در اهواز دعوت کرد
رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان در حاشیه مسابقات باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیا از مقامات فدراسیون جهانی برای حضور در جام‌جهانی فجر در اهواز دعوت کرد.

مسابقات وزنه برداری باشگاه های آسیا و کاپ آسیا از روز یکشنبه در کزه جنوبی آغاز شد که تیم مناطق نفت خیز به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت ها حضور دارد. وزنه برداران تیم مناطق نفت خیز جنوب در نخستین روز این پیکارها به پنج مدال رنگارنگ دست پیدا کردند.

پیش از آغاز این رقابت ها امید حاجتی، رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان، در دیدار با اعضای تیم مناطق نفت خیز جنوب، ضمن ابلاغ پیام استاندار خوزستان اعلام نمود، باتوجه به این که برای اولین بار 90 درصد تیم اعزامی از بازیکنان خوزستانی است، در صورت قهرمانی و کسب مدال، جوایز ارزشمندی به تیم اختصاص خواهد یافت.

همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه استان در حاشیه این رقابت ها با مقامات فدراسیون جهانی دیدار کرد و از آن ها برای حضور در جام‌جهانی فجر که قرار است، بهمن ماه به میزبانی اهوا برگزار شود، دعوت کرد.

سال گذشته این رقابت ها به صورت آسیایی در اهواز برگزار شد که با اقدامات صورت گرفته از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، فدراسیون وزنه برداری و هیات وزنه برداری استان و همچنین حمایت استاندار، قرار بر این شد که این پیکارها به صورت جام‌جهانی فجر برگزار شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار