تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۵۵۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌نظارت بر موکب‌ها در مسیر زائران اربعین در خوزستان
بیش از ۳۱ نفر در تیم‌های بهداشتی و مبارزه با بیماری‌ها برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر پیاده‌روی به‌ سمت مرز شلمچه درحال خدمت رسانی هستند
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: بیش از ۳۱ نفر در تیم‌های بهداشتی و مبارزه با بیماری‌ها برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر پیاده‌روی به‌ سمت مرز شلمچه درحال خدمت رسانی هستند.

مهران غنوی اظهارداشت: این تعداد نیروهای فوریت های پزشکی 12 نفر در مرکز اورژانس سه راهی خور دورق و سه راهی دارخوین و همچنین 19 نفر از بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان به زوار حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان اقدام به استقرار تیم‌های ثابت و سیار خدمات بهداشتی و درمانی در مسیر رفت و برگشت کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان، ضمن تأکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی توسط موکب‌های حسینی و زوار گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی لازم است زائران توصیه‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

غنوی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر خدمات خوبی در این این مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در حوزه بهداشت و سلامت به زائران ارائه می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار