تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی، ویسی و کمالوند در ایستگاه یازدهم لیگ
تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از فردا (سه شنبه) آغاز می‌شود  و شاگردان پورموسوی، ویسی و کمالوند رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.

پدیده - فولاد

فولاد فصل هفدهم را در حالی آغاز کرد که چندین بازیکن مصدوم داشت و همین باعث شد که پورموسوی تغییراتی اجباری در ترکیب خود داشته باشد ولی این تیم رفته رفته با راه‌کارها و تدابیر این مربی و همچنین رسیدن بازیکنان مصدوم، شکل اصلی خود را پیدا کرد و توانست به گونه‌ای نتیجه بگیرد که اکنون تا حدودی هواداران از عملکرد این تیم راضی هستند.

در هفته یازدهم نیز فولاد و پدیده که دو تیم 16 امتیازی لیگ هستند، برای سبقت از یکدیگر رو در روی هم قرار می گیرند. سرمربیان دو تیم که در سه هفته اخیر طعم برد را نچشیده اند، خوب می دانند که تساوی در این بازی به دردشان نمی خورد و تنها باید برای کسب سه امتیاز و تثبیت تیم هایشان در رده های بالای جدول بجنگند. فولاد در صورت پیروزی در این بازی می تواند رده چهارم تیم پدیده را از آن بگیرد.

همچنین با توجه به حاشیه‌هایی که در چند روز اخیر بیشتر شده است، احتمال غیبت پورموسوی در بازی با پدیده وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که پورموسوی در این دیدار روی نیمکت تیمش می‌نشیند یا خیر.

بازی دو تیم فولاد و پدیده از ساعت 14:45 فردا (سه‌شنبه) در مشهد برگزار می‌شود که البته هنوز ورزشگاه این دیدار مشخص نشده است.

استقلال خوزستان -  سیاه جامگان

آبی‌پوشان خوزستانی که اصلا شکل و شمایل تیم قهرمان دو فصل گذشته را ندارند، اکنون با هفت امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارند. این تیم امسال حواشی بسیاری داشته است ولی باتوجه به این که دو هفته‌ای است که مالک جدید این باشگاه مشخص شده، ویسی و بازیکنانش امیدوارند بالاخره این تیم به آرامش برسد تا در ادامه روند بهتری را طی کنند.

استقلال خوزستان برخلاف ناکامی در لیگ برتر، در جام حذفی عملکرد خوبی داشته است؛ پیروزی اخیر برابر ملوان و صعود به یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها، اکنون آبی پوشان خوزستانی را در شرایط روحی خوبی قرار داده است و همین می‌تواند برگ برنده ویسی در دیدار با سیاه جامگان باشد.

شاگردان ویسی از ساعت 17 روز پنج شنبه  (11 آبان‌ماه) در دیداری خانگی به مصاف تیم سیاه جامگان خواهند رفت.

نفت آبادان – گسترش فولاد

نفتی‌ها که در هشت هفته ابتدایی لیگ، در نتیجه‌گیری نوسان داشتند، در هفته‌های نهم و دهم لیگ و همچنین یک بازی از جام حذفی که منجر به صعود این تیم به یک‌چهارم نهایی این مسابقات شد، به سه برد متوالی دست پیدا کرده‌اند؛ پیروزی‌هایی که روحیه جنگندگی شاگردان باتجربه کمالوند را مضاعف کرده است.

در بازی‌های اخیر بازیکنان خارجی مورد علاقه کمالوند از جمله برزیلی‌ها نقش بسزایی در کسب پیروزی های این تیم داشته اند، به صورتی که کمالوند نمی تواند در یک بازی هم به این نفرات استراحت دهد، چرا که خوب می داند این بازیکنان با بودن در زمین تمام کننده کار هستند.

نفت آبادان برای تداوم روند خوب خود نیاز دارد که از بازی خانگی برابر گسترش فولادی که اکنون در رده چهاردهم جدول قرار دارد، با پیروزی از زمین خارج شود؛ این بازی که در آبادان و با حضور تماشاگران پرشور این شهر برگزار می شود، دیدنی و جذاب خواهد بود.

نفتی‌ها از ساعت 17 روز جمعه (12 آبان ماه) در ورزشگاه تختی آبادان پذیرای تیم گسترش فولاد هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار