تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۵۵۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: به خاطر هواداران واقعی فولاد و بازیکنانم به مشهد رفتم
سرمربی فولاد خوزستان درخصوص تصمیم خود مبنی بر همراهی تیمش در بازی برابر پدیده، گفت: به خاطر هواداران واقعی فولاد و بازیکنانم به مشهد رفتم
سرمربی فولاد خوزستان درخصوص تصمیم خود مبنی بر همراهی تیمش در بازی برابر پدیده، گفت: به خاطر هواداران واقعی فولاد و بازیکنانم به مشهد رفتم.

سیداکبر پورموسوی در این خصوص اظهار کرد: طی چند روز گذشته مشکلاتی به وجود آمد که تصمیم گرفتم در تمرینات شرکت نکنم و برای بازی با پدیده نیز روی نیمکت نباشم و به همین دلیل روز گذشته همراه با بازیکنانم به مشهد نرفتم.

وی بیان کرد: اما وقتی هواداران واقعی و اصیل فولاد از این موضوع با خبر شدند، طی پیام ها و تماس هایی که با من داشتند، خواستند که تیم را در بازی امروز همراهی کنم. من هم به خاطر نام بزرگ فولاد و این هواداران که در همه حال از تیم حمایت دارند و همچنین با توجه به درخواست بازیکنانم برای بودن در کنارشان، در نهایت تصمیم گرفتم که به مشهد بروم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات به وجود آمده توسط باشگاه، افزود: وقتی تیم در حال خوب نتیجه گرفتن است، همه باید همدل و همراه باشند تا تیم با انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد نه این که عده ای مانع از ادامه کار شوند و سنگ اندازی کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در بازی برابر پدیده نیز با تمام وجود به میدان خواهیم رفت و فارغ از تمام مشکلات چند روز اخیر، تنها به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم و امیدوارم با دست پر به اهواز برگردیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار