تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان مسابقات شطرنج کارگری کشور در اهواز
رقابت‌های شطرنج کارگری کشور با شناخت نفرات برتر در اهواز به پایان رسید
مسابقات شطرنج سریع و برق‌آسا کارگری کشور از ششم تا هشتم آبان‌ماه به میزبانی هیات ورزش کارگری استان و همکاری انجمن شطرنج فدراسیون ورزش کارگری کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.

این رقابت‌ها به روش سوئیس و در قالب 18 تیم و در هفت دور به انجام رسید.

تیم‌های منتخب کارگری استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، هزمزگان،  یزد و تیم‌های فولاد اکسین و کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر از خوزستان در این مسابقات حضور داشتند.

در پایان مسابقات سریع که به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم سایپا تهران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، اصفهان دوم شد و کهگیلویه‌و‌بویراحمد در رده سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی میز اول مسابقات سریع نیز محسن توکلیان از تهران، غلامرضا علیزاده از فارس، کمال راستینه جوان از ایلام، به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

صاحبعلی عطانژاد از آذربایجان‌شرقی، محمدصادق محمودی از تهران و سیدحسین دانشپور از کهگیلویه‌و ‌بویراحمد، به عنوان نفرات برتر میز دوم انتخاب شدند

سیدمحسن سودمند  از قزوین، محمد خلوندی از کرمانشاه و مجید باقری از بوشهر برترین‌های میز سوم بودند.

آرمان علیپور از لرستان، مهیار یوسفی از مرکزی و حسین انصاری از هرمزگان نیز در رده‌های اول تا سوم میز چهارم قرار گرفتند.

در پایان رقابت‌های برق‌آسا که به صورت انفرادی برگزار شد، غلامرضا علیزاده از انجمن شطرنج فارس، محمدصادق محمودی از سایپا تهران و سیدحسین دانشپور  از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها نیز به تیم خوزستان رسید.
 
خوزستان برای دومین بار بود که از مسابقات شطرنج قهرمانی کارگران کشور میزبانی کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار