تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۵۵۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت کار ادارات در اهواز و 6 شهرستان خوزستان در سه شنبه تا ساعت 12 اعلام شد
پایان زمان کار ادارات و دستگاه های دولتی اهواز و 6 شهرستان خوزستان در روز سه شنبه تا ساعت 12 اعلام شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: پایان زمان کار ادارات و دستگاه های دولتی اهواز و 6 شهرستان خوزستان در روز سه شنبه تا ساعت 12 اعلام شد.

کیامرث حاجی زاده روز سه شنبه اظهار کرد: ساعت کار ادارات شهرستان های اهواز ، حمیدیه ، کارون، باوی، دشت آزادگان، هویزه و شادگان تا ساعت 12 فعال خواهد بود. ادارات آبادان و خرمشهر نیز امروز به دلیل شدت گردو غبار تعطیل بود.

وی ادامه داد: زمان کار ادارات در فردا چهارشنبه به وضعیت فردا و اعلام میزان گرد و غبار از سوی هواشناسی بستگی دارد که امشب اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وزش باد و برخاستن گرد و غبار در مرکز و جنوب خوزستان در روز سه شنبه و کاهش دید افقی به دلیل تاثیر گرد و غبار عراقی در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان با هماهنگی به عمل آمده توسط فرمانداران و روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های مذکور با ستاد مدیریت بحران خوزستان، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی (مهدکودک، پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه) نوبت صبح و بعدازظهر شهرستان های آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، هویزه و شادگان و مراکز آموزشی و دانشگاه های شهرستان آبادان نیز در روز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: همچنین با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص افزایش غلظت گرد و خاک در بعدازظهر روز جاری در شهرستان های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با هماهنگی انجام شده توسط فرمانداران شهرستان های مذکور با ستاد مدیریت بحران خوزستان مدارس نوبت عصر کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان های مذکور (اهواز، باوی و کارون) در روز سه شنبه تعطیل اعلام است.

غلظت گرد و غبار در آبادان در ساعت 10 صبح سه شنبه چهار هزار و 381 و اهواز سه هزار و 528 میکروگرم بر مترمکعب گزارش شده است. شعاع دید نیز در 2 شهرستان آبادان و اهواز به ترتیب 200و 500 متر است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار