تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۵۵۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاپیتان نفت آبادان: با تیم ایده‌آل کمالوند فاصله داریم
کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: کمالوند هنوز از نتایج تیم راضی نیست، چرا که با تیم ‌ایده‌آل او فاصله داریم
کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: کمالوند هنوز از نتایج تیم راضی نیست، چرا که با تیم ‌ایده‌آل او فاصله داریم.

مرتضی اسدی اظهارکرد: در حال حاضر تیم ما وضعیت خوبی دارد. در چند هفته اخیر نیز نتایج قابل قبولی به دست آورده‌ایم، البته هنوز این نتایج آن چیزی نیست که ما می‌خواهیم و آقای کمالوند هنوز از نتایج راضی نیست، چرا که با تیم‌ایده‌آل او فاصله داریم.

وی بیان کرد: این هفته بازی بسیار مهمی با گسترش فولاد داریم و امیدوارم با پیروزی در این دیدار، خودمان را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کنیم و شرایط خوبی در جدول به دست آوریم.

مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت: گسترش فولاد هم پس از تغییر و تحولی که داشت، اکنون به دنبال نتیجه‌گیری بهتر است. ما هم می‌خواهیم از بازی خانگی‌ امتیاز کامل را به دست آوریم و این تفکر نیز در بازیکنان به خوبی جا افتاده است که نباید امتیاز بازی خانگی را از دست بدهیم. ما برای کسب نتیجه در بازی روز جمعه، همدل شده‌ایم.

وی خاطر‌نشان‌کرد:‌ در هفته‌های ابتدایی لیگ باتوجه به تغییراتی که در تیم به وجود آمده بود، هماهنگی لازم را نداشتیم ولی رفته‌رفته هماهنگ‌تر شدیم، البته هنوز برای رسیدن به تیم ایده‌ال آقای کمالوند نیازمند زمان هستیم. تلاش ما این است که هر چه سریعتر به این هماهنگی برسیم.

اسدی در ادامه نیز عنوان کرد: هوادار انتظار دارد که تیم در تمام بازی‌ها به نتیجه خوبی برسد و این هوادار باید بداند که ما برای رسیدن به هماهنگی لازم نیازمند زمان هستیم. هواداران انتظار بسیاری دارند ولی فوتبال است و ممکن است هزار اتفاق در آن رخ دهد. ما هم توقع داریم که هواداران همان‌طور که در چند هفته اخیر، از تیم حمایت داشته‌اند در ادامه نیز حمایت‌های‌شان تداوم داشته باشد. امیدوارم طی هفته‌های آینده به آن‌چه مدنظر هواداران است، دست پیدا کنیم و یک صنعت نفت جدید باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار