تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۵۵۵۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب 6 مدال توسط خوزستانی‌ها در مسابقات کیک‌بوکسینگ WKA جهان
ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های کیک‌بوکسینگ WKA جهان موفق به کسب شش مدال شدند
ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های کیک‌بوکسینگ WKA جهان موفق به کسب شش مدال شدند.

علی مرادحسینی، مسوول کمیته کیک بوکسینگ WKA هیات‌ ورزش‌های رزمی استان اظهارکرد: این پیکارها از ششم تا هشتم آبان‌ماه با حضور 5 هزار شرکت‌کننده از 107 کشور به میزبانی شهر میلان کشور ایتالیا برگزار شد و تیم‌ملی ایران نیز در این پیکارها حضور داشت.

وی با اشاره به حضور چهار ملی‌پوش خوزستانی در این رقابت‌ها، گفت: در رده سنی بزرگسالان محمدرضا بهادران در وزن 75- کیلوگرم سبک‌های فول کنتاکت و کیوان رولز موفق به کسب دو نشان نقره شد،  سیدامیر موسوی در سبک لوکیک نشان نقره وزن 90- کیلوگرم را به خود اختصاص داد و ولی مرادحسینی نیز در وزن 60- کیلوگرم نشان برنز سبک لوکیک را کسب کرد.

مسوول کمیته کیک‌بوکسینگ WKA هیات ‌ورزش‌های رزمی خوزستان افزود: در رده سنی جوانان نیز رضا گودرزی بختیاروند در وزن 70- کیلوگرم نشان نقره سبک لایک‌کنتاکت و مدال برنز سبک فول‌کنتاکت را به دست آورد.

وی با بیان این‌که قهرمانان برتر دنیا در این پیکارها حضور داشتند، گفت: مسابقات در سطح بسیار بالا برگزار شد و چهار ورزشکار خوزستانی نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند. ورزشکار استان با هزینه شخصی و بدون حمایت از سوی هیچ سازمان و ارگانی به این رقابت‌ها اعزام شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار