تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۵۵۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دریافت عوارض در مرز شلمچه برای زائران اربعین حذف شد
مبلغی که زائران بابت عوارض خروج از مرز پرداخت می‌کردند حذف شد و از ساعت ۱۶ امروز تا روز اربعین مبلغی بابت عوارض از زوار دریافت نمی‌شود
قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مبلغی که زائران بابت عوارض خروج از مرز پرداخت می‌کردند حذف شد و از ساعت ۱۶ امروز تا روز اربعین مبلغی بابت عوارض از زوار دریافت نمی‌شود.

عبدالله کعبی اظهار داشت: مبلغی که زائران محترم بابت عوارض خروج از مرز پرداخت می‌کردند حذف شد و زوار مبلغی بابت عوارض در این مرز پرداخت نمی‌کنند.

وی افزود: پیش‌ از این استاندار خوزستان تقاضای حذف این مبلغ را کرده بود و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند مکاتبه‌ای با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با همین موضوع انجام داد.

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: در نهایت امروز آقای بانک با این درخواست موافقت کرد و مقرر شد تا از ساعت 16 امروز تا روز اربعین مبلغی بابت عوارض از زوار دریافت نشود.

وی بابیان اینکه این مبلغ بعد از اربعین مجدداً از افرادی که قصد خروج از مرز را دارند اخذ می‌شود، بیان کرد: مبلغ عوارضی در همه مرزهای کشور اخذ می‌شود و بر اساس قانون است.

کعبی افزود: در مرز شلمچه این کار به عهده سازمان منطقه آزاد اروند گذاشته‌شده و چنانچه هر نهاد دیگری متصدی این امر می‌شد موظف به دریافت عوارض بود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار