تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۵۵۶۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز خدمات‌رسانی اولین سامانه هوشمند حمل‌ونقل ایران در اهواز؛
مردم اهواز میزبان اسنپ می‌شوند
سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ از شنبه ۱۳ آبان‌ماه فعالیت خود را در جنوب ایران آغاز می‌کند تا اهواز نخستین شهر جنوبی کشور باشد که این سامانه سرویس‌دهی‌اش را در آن شروع می‌کند
سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ از شنبه ۱۳ آبان‌ماه فعالیت خود را در جنوب ایران آغاز می‌کند تا اهواز نخستین شهر جنوبی کشور باشد که این سامانه سرویس‌دهی‌اش را در آن شروع می‌کند.

گفتنی است، این روزها توسعه فعالیت اسنپ در شهرهای ایران سرعت گرفته و این سامانه در کمتر از سه ماه گذشته فعالیت خود را در چهار شهر جدید آغاز کرده است. امروز خدمات اسنپ در هفت شهر تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم و تبریز جهت حمل‌ونقل دورن‌شهری در دسترس مسافران قرار دارد و از ابتدای هفته دیگر مردم اهواز نیز به کاربران این سامانه می‌پیوندند.

اسنپ در ماه‌های اخیر -علاوه بر سرعت بخشیدن بر توسعه خدمات‌ خود در ایران- بهبود کیفی خدمات‌رسانی‌اش را در دستور کار قرار داده و به طور مرتب درصدد بازنگری و بهبود سازوکار جذب رانندگان و نرم‌افزارش است.

در سفر با اسنپ امکان نمایش زنده خودرو روی نقشه، دریافت و اشتراک‌گذاری اطلاعات سفر با دیگران، پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه سفر و صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای مسافران در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با گروه پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشند.

کاربران انواع سیستم‌عامل‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل و یا وب‌اپلیکیشن اسنپ از خدمات این سامانه هوشمند بهره‌مند می‌شوند. کاربران سیستم‌عامل اندروید برای نصب اپلیکیشن اسنپ می‌توانند از طریق کافه بازار اقدام کنند؛ همچنین لینک دانلود اپلیکیشن آی‌اواس در سایت اسنپ در دسترس کاربران این سیستم‌عامل قرار دارد.

مردم اهواز در اولین تجربه درخواست خودرو از اسنپ می‌توانند از کد تخفیف QTA-salam استفاده و در شهر خود رایگان سفر کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ در اهواز» مراجعه کنید.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
8
اینجوری تاکسی فرودگاه که بی دلیل 80تا100 درصد گرونتر می گیره و بغضی از رانندگانش هم بی ادب و پر رو هستند سرجایشون می نشینند
منصوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
5
واقعا خیلی خوشحالم از اینکه میبینم دیگه مجبور نیستم بعضی از رانندگانی که اصلا رحم و مروت ندارند و کرایه دوبله میگیرند رو بیشتر از این تحمل کنم و همچنین با نظر این دوستمون که گفتن رانندگان فرودگاه گرونتر میگیرن کاملا موافقم
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
5
من تجربه استفاده از اسنپ رو در شهرهای دیگر دارم. در یکی از شهرها برای رفتن از فرودگاه تا مقصد با تاکسی های فرودگاه 33000 تومان پرداخت کردم ولی همین مسیر را با اسنپ 11500 تومان.
:
:
:
آخرین اخبار