تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره گل حفاری در روز ضرب و شتم خبرنگار صدا و سیما
تیم فوتسال ملی حفاری در هفته پانزدهم لیگ برتر کشور تیم تاسیسات دریایی را از پیش رو برداشت
تیم فوتسال ملی حفاری در  هفته پانزدهم لیگ برتر کشور تیم تاسیسات دریایی را از پیش رو برداشت.

یکی از مهمترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر کشور امروز (پنجشنبه) بین دو تیم ملی حفاری و تاسیسات دریایی در اهواز برگزار شد.

در نیمه اول بازی، تاسیسات بازی را خوب شروع کرد و موفق شد با پیروزی 2 بر صفر این نیمه را به رختکن برود.

در نیمه دوم حفاری بسیار خوب ظاهر شد و توانست بازی را برگزداند، حفاری در این نیمه هفت گل به ثمر رساند و یاران وحید شمسایی تنها دو گل خورده را پاسخ دادند. این بازی زیبا و مهیج در نهایت با نتجیه 7 بر 4 ه سود تیم ملی حفاری به پایان رسید.

در این دیدار ملاعلی، عظیمی، طالبی، فهیمی و توکلی هر کدام یک گل و رفیعی دو گل برای ملی حفاری وارد درواهز تاسیاسات کردند. عالی قدر و جاوید هر کدام یک گل و شجری دو گل برای تیم میهمان به ثمر رساندنئد.

این دیدار با حاشیه هایی هم همراه بود؛ در نیمه دوم درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد و همین باعث شد که بازی برای دقایقی متوقف شود. این درگیری با مداخله اعضای کادرفنی حفاری از جمله کیاوش علاسوند، سرمربی این تیم ختم به خیر شد.

چند دقیقه بعد از این درگیری، کارکنان امور ورزش مناطق نفت خیز جنوب مانع از انجام کار خبرنگاران خانم و آقای حاضر در جایگاه ویژه شدند. تعدادی از افراد حاضر در جایگاه نیز به دفاع از خبرنگاران و این که اجازه داده شود که آن ها 10 دقیقه پایانی بازی را هم نظاره گر باشند، پرداختند. در نهایت درگیری فیزیکی و لفظی بین افراد حاضر در جایگاه شدت گرفت و این درگیری به حدی بود که بازی برای دقایقی متوقف شد. در این بین خبرنگار صدا و سیما نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت. در نهایت نیز خبرنگاران رسانه‌های خبری و صدا و سیما به نشانه اعتراض سالن بازی را ترک کردند.

این رفتار ناشایست با خبرنگاران در حالی صورت گرفت که باید ورزش و رسانه در کنار هم باشند، نه این که با خبرنگاران که در سرما و گرما موفقیت ورزش کشور را نشان می دهند، این گونه رفتار شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار