تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۵۵۷۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتظار ورود گرد و غبار به خوزستان طی 2 روز آینده
با توجه به وزش بادهای قابل توجه در روزهای جمعه و شنبه گرد و غبار و کاهش دید افقی در نواحی مرکزی، غربی و جنوب غربی استان پیش بینی می شود
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به وزش بادهای قابل توجه در روزهای جمعه و شنبه گرد و غبار و کاهش دید افقی در نواحی مرکزی، غربی و جنوب غربی استان پیش بینی می شود.

کوروش بهادری پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بنا بر اطلاعیه مرکز ملی پایش سریع گرد وخاک هواشناسی خوزستان طی روزهای جمعه و شنبه وزش بادهای قابل ملاحظه تا نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: در پی وزش بادهای قابل ملاحظه، وقوع پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در مناطق مرکزی، جنوب غربی و مرزی غربی استان (پایانه های شلمچه و چذابه) انتظار می رود.

وی افزود: همچنین بر اساس اطلاعیه قبلی طی امروز به علت فرونشینی گرد وخاک معلق در هوا کاهش دید افقی برای ساعتی از روز در مناطقی از استان وجود دارد.

بر اساس پرتال هواشناسی خوزستان گرمترین نقطه خوزستان در 24 ساعت گذشته آبادان با دمای 34 درجه سانتیگراد و خنکترین ایذه با 11 درجه سانتیگراد بود؛ همچنین بیشینه و کمینه دمای اهواز در این مدت بین 35 و 20 درجه سانتیگراد در نوسان است.

پی نوشت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی انتظار می رود نهادهای مسوول نیز پیش بینی های لازم را انجام داده تا از بروز بحران و ناهماهنگی های احتمالی در تعطیلی مدارس جلوگیری شود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرزین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
خداییش انقدر خاک میاد نمیتونن تعطیل کنن بچه ها بیماری تنفسی بگیرن خوبه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
ماکه مسئول نداریم. ستادبحران باید پیشگیرانه عمل کنه. تعطیلی مدارس مشکلی رو حل نمیکنه
:
:
:
آخرین اخبار