تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۵۵۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری خبر داد:
پرداخت 20 درصد قرارداد و پاداش برد خرم‌آباد به تیم فوتبال بانوان استقلال‌خوزستان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به زودی 20 درصد از مبلغ قرارداد تیم فوتبال بانوان استقلال‌خوزستان به همراه پاداش برد برابر تیم خیبر خرم آباد در هفته سوم لیگ برتر کشور پرداخت می‌شود.

افشین حیدری صبح امروز (یکشنبه) با حضور در تمرین تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: روز گذشته جلسه‌ای با دکتر شریعتی استاندار خوزستان داشتم و به او نیز گفتم که قرار است، امروز در تمرین تیم بانوان استقلال خوزستان حضور پیدا کنم؛ دکتر شریعتی به تمام اعضای تیم سلام رساند و اعلام کرد که به عنوان استاندار با تمام وجود از ورزش بانوان و تیم‌های خوزستانی به ویژه استقلال خوزستان که مشکلات بسیاری دارد، حمایت خواهد داشت. استاندار تاکید ویژه‌ای به حمایت از بخش بانوان دارد.

وی در ادامه عنوان کرد:‌ واقعیت جامعه ما این است که نگاه به ورزش بانوان به اندازه ورزش آقایان نیست و این تبعیض است ولی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، توجه به ورزش بانوان را در دستور کار خود قرار داده است تا بخشی از این تبعیض را برطرف کند. تشکیل تیم بانوان استقلال خوزستان نیز نمود این موضوع است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در تلاش هستیم که شیرزنان خوزستانی در عرصه‌های مختلف ورزش حضور پیدا کنند و امسال نیز پس از سال‌های بسیار، تیم داژبال خوزستان به رقابت‌های بین‌المللی اعزام شد. شاید خیلی‌ها انتظار داشتند که تیم به قهرمانی برسد ولی ما به دنبال اثبات بانوان هستیم و این‌که شایستگی‌هایشان را نشان دهند.

وی خاطرنشان‌کرد: حضور تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر بانوان و با هدایت فروزان سلیمانی، یک فرصت است که برای شما دختران خوزستانی ایجاد شده است. شما دختران خوزستانی نیز باید وقت بگذارید، چرا که چیزی از آقایان کم ندارید و هر کدام می‌توانید یک ورزشکار بزرگ شوید. باعث افتخار است که از شما حمایت می‌کنم.

حیدری بیان کرد: اگر کسی در مسیر رشد ورزش بانوان بایستد، مجموعه مدیریت ورزش خوزستان به پشتوانه استاندار برابر آن خواهد ایستاد. پس از شما می‌خواهم خودباوری، اعتماد به نفس و ایمان به موفقیت داشته باشید و فعل خواستن را به خوبی صرف کنید.

وی عنوان کرد: نیم‌فصل اول مسابقات آسان‌تر از نیم‌فصل دوم است، زیرا در نیم‌فصل دوم در کوران مسابقات قرار می‌گیرید و به همین دلیل طی صحبتی که با خانم سلیمانی، سرمربی تیم داشتم، قرار شد که هزینه جذب دو سه بازیکن را من پرداخت کنم تا تیم در ادامه تقویت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برد برابر خیبر خرم‌آباد را به تمام اعضای تیم تبریک می‌گویم و قرار است به زودی 20 درصد مبلغ قراردادهای بازیکنان تیم به همراه پاداش این پیروزی پرداخت شود. همچینن از این به بعد برای هر بُردتان پاداش خواهید گرفت. امیدوارم پیروزی‌های تیم بیشتر شود.

وی با بیان این‌‌که شما اسم خوزستان را یدک می‌کشید، افزود: امیدوارم ثابت کنید که ورزش چون خون در رگ‌های هر خوزستانی است. مطمئنم شما در بالای جدول رده‌بندی قرار خواهید گرفت و ما هم به عنوان متولی ورزش در کنار شما هستیم.

حیدری در پایان، عنوان کرد: مشکلات تیم فوتبال آقایان استقلال خوزستان بسیار زیاد و آقای شولی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه سختی زیادی را متحمل شده است. امیدوارم این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود. همچنین به زودی چند آکادمی فوتبال در سطح استان تاسیس می‌کنیم، چرا که معتقدیم خوزستان خواستگاه فوتبال است.


همچنین در ادامه عبدالنبی شولی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان با قدردانی از حمایت‌های بسیار مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهارکرد: تاکنون مدیری همچون آقای حیدری که این‌قدر از ورزش حمایت کند، ندیده‌ام. او بسیار برای ورزش وقت می‌گذارد و به تمام تیم‌های ورزشی نگاه دارد.

وی بیان کرد: در ابتدا نمی‌خواستیم تیم بانوان را با توجه به مشکلاتی که باشگاه استقلال خوزستان داشت، در لیگ برتر شرکت دهیم ولی آقای حیدری خواستار تشکیل تیم شد و در نهایت با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت، این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کرد. مدیرکل ورزش استان علاوه بر این موضوع، همیشه در خصوص نحوه کارکرد هیات فوتبال خوزستان نیز تذکراتی داده است و خواستار این بوده که نگاه خاصی به تیمی نباشد و تمام تیم‌های خوزستان به یک چشم دیده شوند.

سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: به عنوان یک پدر و برادر بزرگتر در کنار تیم هستم و ان‌شاءالله بتوانیم یک تیم قوی‌تر بسازیم. همچنین در برنامه داریم که یک فراخوان داشته باشیم تا از دختران مستعد مقطع دبیرستان، چند بازیکن خوب جذب کنیم تا جایگاه تیم بانوان استقلال خوزستان در جدول به صورتی باشد که برازنده نام خوزستان باشد و خستگی نیز از تن ما درآید.

همچنین در ادامه فروزان سلیمانی، سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: ما خوب می‌دانیم که تیم بانوان با سفارش مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بسته شد و از این بابت از آقای حیدری قدردانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: بیشتر بازیکنان تیم ما خوزستانی و از روستاهای استان هستند و تمام هم و غم‌شان این است که کنار هم بازی کنند و از فوتبال لذت ببرند. همیشه دوست داشته‌ام که تیمی که با آن کار می‌کنم از نظر اخلاقی و فنی در شرایط خوبی باشد و اکنون این سعادت نصیب من شده است که کنار تیم بانوان استقلال خوزستان باشم. امیدوارم در پایان فصل روسفید شویم.

در ادامه نیز شهین ادیب‌زاده، سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با قدردانی از توجه و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان، اظهارکرد: جا دارد از پیگیری‌های خانم افشین، سرپرست هماهنگی امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان تشکر کنم. ما مدت زمان کمی را برای بستن تیم داشتیم ولی در همین مدت توانستیم نتایجی بهتر نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

وی با قدردانی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان، عنوان کرد: تنها خواسته ما این است که مدیرکل ورزش استان از نظر مالی به ما کمک کند تا با جذب چند بازیکن بتوانیم روند بهتری در لیگ برتر داشته باشیم.

همچنین معصومه رحیمی، کاپیتان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان، اظهار کرد: شاید اگر حمایت‌های آقای حیدری، مدیرکل ورزش خوزستان و همچنین آقای شولی نبود، این تیم تشکیل نمی‌شد. تیم ما از مربیان بسیار خوبی همچون خانم سلیمانی بهره می‌برد. امیدواریم حمایت‌ها از تیم بانوان مانند تیم آقایان باشد.

در ادامه نیز نگار افشین، سرپرست هماهنگی امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مدیرکل ورزش استان با تمام مشکلاتی که بود، پیگیری لازم را داشت تا تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در لیگ برتر شرکت کند و امیدوارم شما با انگیزه بیشتری کار و نام خوزستان را سربلند کنید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار