تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۵۶۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاج: سال آینده موکب جامعه فوتبال گسترده‌تر می‌شود
رییس فدراسیون فوتبال گفت: قصد داریم با یک برنامه ریزی مناسب موکب شهدای جامعه فوتبال را گسترش دهیم تا در شرایط بهتری پذیرای زائران امام حسین (ع) باشیم.

 مهدی تاج امروز (سه شنبه) با حضور در پایگاه خبری صدا و سیمای استان خوزستان، مستقر در پایانه مرزی چذابه، درخصوص موکب شهدای ورزش فوتبال در این منطقه، اظهارکرد: چذابه یادآور شهدای این منطقه و هشت سال دفاع مقدس است؛ مردم خوزستان و سایر نقاط کشور با ایثار و از خودگذشتگی نگذاشتند که یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

وی بیان کرد: در حالی که بدخواهان همچنان وجود دارند ولی هیچ اتفاقی برای ما رخ نمی دهد، چرا که در امنیت کامل به سر می بریم و باید قدردان کسانی باشیم که این امنیت را برای ما ایجاد می کنند.   

رییس فدراسیون فوتبال با قدردانی از تمام کسانی که با حضور در چذابه، پذیرای زائران امام حسین (ع) هستند، گفت: جامعه فوتبال کشور نیز در این جا موکب بسیار بزرگ و منظمی دارد که پذیرای زائران امام حسین (ع) است.  افراد حاضر در این موکب تا سه چهار روز بعد از اربعین نیز به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی بیان کرد: تمام هزینه های این موکب به وسیله جامعه فوتبال تامین شده و خود فدراسیون این هزینه ها را تامین نکرده است. جامعه فوتبال به خود افتخار می کند که پذیرای زائران امام حسین (ع) است. ایجاد این موکب، اتفاق خوبی است. این جا سرشار از عشق و معنویت است.

تاج با تشکر از  هیات فوتبال خوزستان، عنوان کرد: باتوجه به این که ممکن است، هر سال هوای منطقه گرم تر شود و شاید در موکب که به شکل چادر ایجاد شده است، با مشکلاتی مواجه شویم، اگر زمین مناسبی در اختیار ما گذاشته شود، آن را با هزینه جامعه فوتبال خواهیم ساخت و با یک برنامه ریزی مناسب، این موکب را برای سال آبنده توسعه خواهیم داد تا در شرایط بهتری پذیرای مردم باشیم.

وی بیان کرد: در این جا مقام و منصب مطرح نیست و همه خادم امام حسین (ع) هستند. تعدادی از بازیکنان تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان نیز با حضور در موکب شهدای فوتبال، پذیرای زائران بودند و من قصد دارم این خدمت رسانی را کشوری کنم تا بزرگان فوتبال و همچنین ملی پوشان و مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به این جا بیایند و پذیرای زائران باشند. این مایه افتخار است و مدال آن از هر مدالی بهتر و همه‌‌اش بُرد است.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما این موکب را  برای شهدای فوتبال در نظر گرفتیم ولی اگر سایر رشته ها نیز در این کار ایثارگری شرکت داشته باشند، از نظر ما هیچ اشکالی ندارد. شاید این موضوع را با وزارت ورزش و جوانان و همچنین سایر فدراسیون ها مطرح کنم تا این موکب به موکب جامعه ورزش کشور تبدیل شود. ما می خواهیم سال آینده موکب باشکوه تری را ایجاد کنیم و آن را گسترش دهیم.

وی در پایان عنوان کرد: من به این منطقه علاقه مند هستم و مدتی از عمر خود را هم در خوزستان سپری کرده ام. ما مدیون شهدا هستیم و افتخار می کنم که موکب بسیار خوبی در این منطقه برای خدمت رسانی داشته باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار