تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۵۶۰۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلایل استیضاح وزیر کشور از زبان یک نماینده موافق
خادمی تصریح کرد: رحمانی فضلی فرد خوبی است ولی رویکردها و انتصابات وی در دولت دوازدهم مناسب نیست
نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: اکثریت نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد رحمانی فضلی رضایت ندارند.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه در مجلس و از طراحان استیضاح وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار سایت خبر فوری اظهارکرد: در طی چند ماه گذشته از دولت دوازدهم متاسفانه وزیر کشور در مسئله تعیین استانداران و فرمانداران رویکردهای موثری نداشته است و انتصابات وی با اشتباهات بسیاری همراه بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه رحمانی فضلی علی رغم وعده و وعیدهای خود در زمان کسب رای اعتماد از نمایندگان در جهت تحقق مطالبات آنها در مولفه هایی چون امنیت، حل مطالبات استانی و انتصابات صورت گرفته دقت و کارآیی لازم را نداشته و این امر دامنه مشکلات استان ها را افزایش داده است.

نماینده مردم ایذه در مجلس تاکید کرد: در شرایط فعلی راهبردهای صورت گرفته از سوی وزیرکشور با آنچه در دولت دوازدهم مطرح شده سنخیت ندارد و عدم ناهماهنگی بین دولت و وزارت کشور به وضوح وجود دارد روندی که بر نحوه تعیین مدیران استانی نیز تاثیر داشته و بعضا افرادی برای حضور در استانداری و فرمانداری ها انتخاب شدند که اصلا نسبت به استان مدنظر خود شناختی ندارند.

خادمی تصریح کرد: رحمانی فضلی فرد خوبی است ولی رویکردها و انتصابات وی در دولت دوازدهم مناسب نیست.

وی درباره طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثریت نمایندگان مجلس با استیضاح وزیر کشور به دلایل رویکردهایی که در طول این چندماه اتخاذ کرده موافق هستند.

نماینده مردم ایذه در مجلس اظهارکرد: رحمانی فضلی وضعیت خوبی در مجلس ندارد که بدون شک در صورت انجام استیضاح در مجلس با مشکل روبه رو خواهد شد از این رو بهتر است اصلاحاتی را در رویکردها و تصمیماتش اتخاذ کند.
:
:
:
آخرین اخبار