تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۶۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امتیاز تیم فوتبال ساحلی «شهید جهان‌نژادیان آبادان» واگذار خواهد شد
امتیاز تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور سرانجام به مرحله واگذاری رسید
امتیاز تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور سرانجام به مرحله واگذاری رسید.

تنها نماینده فوتبال ساحلی استان خوزستان در لیگ برتر کشور، پس از تحمل یک دهه مشقت‌های مالی و امکاناتی فراوان سرانجام به مرحله واگذاری رسیده است.

این تیم که پس از تلاش‌های بی نتیجه مدیرعامل خود برای جلب حمایت مسؤولان شهر آبادان، در پس هزینه‌های شخصی کمر خم کرده و دیگر توان حضور در این آوردگاه را ندارد، بر سر نام خود چوب حراج زده تا عطا را به لقایش بخشیده از لطف به ورزش شهری که به دیده صدقه بدان نگاه می شود، کناره‌گیری کند.

کمک‌های گاه و بیگاه متولیان امر در ادارات ورزش آبادان و منطقه آزاد اروند نیز کفاف حضور این تیم را نداد و سرانجام روز گذشته، مدیر عامل این باشگاه رسما اعلام کرد که قصد دارد امتیاز لیگ برتری این تیم را واگذار کند.

«عبدالله جهان‌نژادیان» با ارسال پیامکی به خبرنگار فارس گفت که از هیچ مسئولی گلایه‌ای ندارد و هیچ انتظاری نیز از کسی ندارد،  بلکه کاسه صبر ما بعد از گذشت یک دهه تیم‌داری و سابقه در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور لبریز شده است.

باشگاه شهید جهان‌نژادیان آبادان به دلیل مشکلات شدید مالی و عدم حمایت از تنها نماینده ساحلی استان خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، روز گذشته رسما اعلام کرد که قصد واگذاری امتیاز خود را دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار