تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۵۶۰۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بنی‌تمیم: تاکنون تعامل خوزستان برای میزبانی جام‌جهانی کشتی خوب بوده است
نایب‌رییس فدراسیون کشتی گفت: تاکنون تعامل خوزستان برای میزبانی شایسته از رقابت‌هاب جام‌جهانی در اهواز خوب بوده است
نایب‌رییس فدراسیون کشتی گفت: تاکنون تعامل خوزستان برای میزبانی شایسته از رقابت‌هاب جام‌جهانی در اهواز خوب بوده است.

حمید بنی‌تمیم درخصوص بازدید از محل برگزاری مسابقات  جام جهانی کشتی فرنگی در اهواز، اظهارکرد: شرایط به صورت کلی خوب است، البته یکسری اقدامات از جمله تجهیز سالن به سیستم سرمایشی باید انجام شود که باتوجه به روحیه همکاری که در مدیران خوزستان می‌بینم، این اتفاق خواهد افتاد و سالن به خوبی آماده خواهد شد.

وی با بیان این‌که تاکنون همکاری خوزستان برای برگزاری شایسته این رقابت‌ها خوب بوده است، افزود: همچنین قرار است، رییس کنفدراسیون آسیا که خود من هم دبیر آن هستم، بازدیدی از محل برگزاری مسابقات داشته باشد. من هم طی گزارشی که به او ارائه دادم، اعلام کردم که به صورت کلی شرایط در این‌جا برای برگزاری مسابقات خوب است.

نایب‌رییس فدراسیون کشتی بگفت:‌ میزبانی اهواز از این رقابت‌ها قطعی شده است و کشورهای روسیه، ایران، ترکیه، گرجستان، آلمان، ارمنستان، مجارستان و قزاقستان، هشت تیم برتر دنیا هستند که در این پیکارها شرکت می‌کنند.

در بازدید ظهر امروز نایب‌رییس فدریسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و رییس هیات کشتی استان نیز حضور داشتند. این رقابت‌ها با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و دانشگاه شهید چمران، اردیبهشت‌ ماه سال آینده در سالن کشتی این دانشگاه برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار