تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۶۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام وزیر راه:
تفکیک وزارت راه و شهرسازی نیازمند کار کارشناسی است
در شرایط فعلی تفکیک وزارت راه و شهرسازی از یکدیگر نیازمند پرداخت هزینه‌های هنگفتی است و باید در این زمینه کار کارشناسی صورت بگیرد
تفکیک وزارت راه و شهرسازی نیازمند کار کارشناسی استقائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی نصف دولت است، گفت: در شرایط فعلی تفکیک وزارت راه و شهرسازی از یکدیگر نیازمند پرداخت هزینه‌های هنگفتی است و باید در این زمینه کار کارشناسی صورت بگیرد.
 
محسن نریمان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان که امروز، 17 آبان ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: کار سازه‌های ساختمانی در ایران باید با کیفیت و با نظارت دقیق صورت بگیرد تا بتوان مساله کیفیت ساختمان‌ها را کنترل کرد.
 
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در بخش شهرسازی از جمله بافت‌های فرسوده، در دل شهرها و طرح‌های جامع وزارت راه و شهرسازی حضور دارد.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این وزراتخانه در بخش‌های بسیاری از جمله راه‌آهن، هواشناسی و... مدیر دارد. همچنین در بخش‌های هوایی، دریایی، بنادر و جاده‌ای، وزارت راه و شهرسازی است که دخالت دارد و به نوعی هر اتفاقی را می‌توانند به وزارت راه و شهرسازی نسبت دهند.
 
نریمان عنوان کرد: در شرایط فعلی تفکیک وزارت راه و شهرسازی از یکدیگر نیازمند پرداخت هزینه‌های هنگفتی است و باید در این زمینه کار کارشناسی صورت بگیرد.
 
وی با بیان این‌که خوزستان، استان برتری است که باید به مسایل آن توجه ویژه‌ای شود، گفت: خوزستان ظرفیت‌های فراوانی دارد و به دلیل اقلیم خاص منطقه و استعدادهای بالقوه موجود در آن، باید تلاش شود تا این استعدادها بالفعل شود.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: باید تلاش شود در استان خوزستان نیروهای خوبی مشغول به کار شوند تا وظایف را درست انجام دهند و بتوانند پاسخگو مطالبات مرم خوزستان باشند.
 
نریمان با اشاره به این‌که اگر تغییر و تحول در مدیریت راه و شهرسازی استان با تاخیر انجام گرفت، به دلیل حساسیت خوزستان بود، عنوان کرد: تلاش کردیم که مدیری را منصوب کنیم که بتواند کار را جمع و از کارشناسان متخصص استفاده کند تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه راه و شهرسازی باشیم.
 
وی با بیان این‌که کار در خوزستان کار بزرگی است و اعتبارات نیز در استان محدود است، گفت: باید بتوانیم از اعتبارات محدود به صورت بهینه استفاده کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار