تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل ورزش خوزستان و دانشگاه شهیدچمران
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل ورزش خوزستان و دانشگاه شهیدچمرانتفاهم‌نامه همکاری مشترک میان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز امضا شد.

ظهر امروز (چهارشنبه) نشستی در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و دانشگاه شهیدچمران اهواز در محل این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که با حضور افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و غلامحسین خواجه رییس دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری عمرانی، پژوهشی، ورزشی و علمی به امضا طرفین رسید.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان  در این نشست، اظهارکرد: انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و دانشگاه شهیدچمران کار بسیار ارزشمندی است که در چند زمینه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از انعقاد این تفاهم‌نامه این است که بتواند این فرصت را برای قهرمانان خود ایجاد کند که در محیط دانشگاه حضور پیدا کنند و از فضاهای ورزشی موجود در دانشگاه استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ اداره‌کل ورزش و جوانان استان و جامعه ورزش خوزستان، وارد فصل جدیدی از توسعه زیرساخت‌های ورزشی شده است؛ اعتبارات عمرانی ما بیش از پنج برابر رشد داشته‌اند که باتوجه به این موضوع می‌طلبد که مرکزی تصمیم‌گیرنده که علمی و پژوهشی باشد، در کنارمان حضور داشته باشد تا تصمیمات خوبی در سطح استان به ویژه در بخش نرم افزاری گرفته شود.

حیدری با بیان این‌که در نیمه دوم سال به عنوان یکی از استان‌‌های خاص بیش از 60 میزبانی را تجربه خواهیم کرد، ادامه داد: هدفگذاری‌هایی برای المپیک 2020 نیز صورت گرفته است و تحقق آن‌ها مستلزم این است که کار علمی صورت بگیرد.

وی بیان کرد: شورای ورزش استان نیز نیازمند حضور نخبگان علمی است که امروز دانشگاه از آن‌ها بهره می‌برد و امیدوارم با کمک دانشگاه بتوانیم از این ظرفیت در برخی رویدادهای ملی و بین‌المللی به ویژه در جام جهانی کشتی در اهواز و بخش بانوان بهره ببریم.

حیدری در پایان عنوان‌ کرد: باید ارتباط بین دانشگاه و ورزش نسبت به گذشته خیلی بهتر شود و برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری کارگروه‌های مشترک نیز باید پررنگ‌ترشود تا در نهایت کارهای مشترک خوبی برای توسعه ورزش استان صورت بگیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار