تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۵۶۰۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راه خوزستان:
ترافیک در جاده‌های خوزستان بسیار پرحجم اما روان است
امروز ترافیک در جاده‌های خوزستان بسیار پرحجم اما روان است و گره ترافیکی ایجاد شده در مسیر شوش تا شاوور نیز تا بعد از ظهر امروز برطرف می‌شود
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: امروز ترافیک در جاده‌های خوزستان بسیار پرحجم اما روان است و گره ترافیکی ایجاد شده در مسیر شوش تا شاوور نیز تا بعد از ظهر امروز برطرف می‌شود.
 
سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: موج بازگشت زائران به کشور از روز گذشته آغاز شده است و در پی آن ترافیک در جاده‌ها بسیار پرحجم اما روان است و زائران به آرامی در حال بازگشت به کشور هستند.
 
وی افزود: در هیچ یک از محورهای خوزستان گره ترافیکی وجود ندارد تنها در محور بین شوش تا شاوور به دلیل اینکه پیاده‌روی اربعین به صورت نمادین درحال انجام است یک گره ترافیکی ایجاد شده است که همکاران من در این منطقه حضور دارند و این گره تا بعد از ظهر امروز برطرف می‌شود.
 
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: برخی محدودیت‌های ترافیکی از روز دوشنبه تا روز جمعه(19 آبان‌ماه) برای حرکت وسایل نقلیه تعریف شده است که به موجب آن در محور اهواز تا سوسنگرد و چذابه، اهواز تا خرمشهر و شلمچه و در محور ایذه به دهدز کامیونها و تریلرها اجازه حرکت ندارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار