تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۵۶۰۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استاندار :
خوزستان در حوزه راه بسيار عقب است
استان خوزستان در زمينه راه علی‌رغم وجود بودجه سالانه در مقايسه با سایر استان‌ها بسيار عقب است
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان در زمينه راه علی‌رغم وجود بودجه سالانه در مقايسه با سایر استان‌ها بسيار عقب است.

فرامند هاشمی زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان که امروز، 17 آبان ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سالانه نزديك به ٥٠ ميليون تن بار در خوزستان جابجا می‌شود كه در سطح ملی هستند و این مساله بیانگر آن است که استان خوزستان نقشی ملی دارد.
 
وی با بیان این‌که اربعين يك مسئله ملی است، افزود: تمام بار استقبال، پذيرايی، نگهداری و راهداری كه برای يك زائر اربعين اتفاق می‌افتد، بر عهده استان خوزستان است و این مسایل می‌طلبد نگاه موجود به بحث راه‌های استان اصلاح شود.
 
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان در زمينه راه علی‌رغم وجود بودجه سالانه، در مقايسه با سایر استان‌ها بسيار عقب است.
 
هاشمی زاده در خصوص تغییر مدیریت راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: پورسلان، مدیر کل جدید، از بدنه راه است و به همان صورتی كه رحمانی، مدیرکل پیشین راه و شهرسازی خوزستان راه را طی كرد، امیدواریم با جوانی و طراوت و شناخت بسيار خوبی که "پورسلان" از همكاران خود در همه زمينه‌ها دارد، شاهد جهش دوباره‌ای را در راه و شهرسازی استان خوزستان باشيم.
 
وی ادامه داد: تنوع كار در حوزه راه و شهرسازی به دليل وجود مقوله‌های بسيار متفاوت شهرسازی و راه و راهداری زياد است و كار کردن در اين حوزه را بسيار زمانبر و پيچيده کرده است اما اميدواريم با تدبير نمايندگان استان و رهنمودهای دولت تحول در اين حوزه را شاهد باشيم.
 
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با بیان این‌که در راه و شهرسازی، همواره نگاه غالب به راهداری بوده و در حق شهرسازی و مسكن گاهی ظلم شده است، اظهار کرد: بايد در برنامه‌ريزی های آینده به اين موضوعات توجه ویژه شود.
 
هاشمی زاده خاطرنشان کرد: استان در بدترين شرايط مدير كل راه و شهرسازی خود را از دست داد. این کار در واقع به دست خود آقای رحمانی اتفاق افتاد و تلاش‌های ما برای ابقای وی بی نتيجه ماند.
 
وی عنوان کرد: استعفا و بازنشستگی مديركل راه و شهرسازی باعث شد اين پست سه ماه خالی بماند؛ هرچند مجموعه راه و شهرسازی اين خلاء سه ماهه را با تلاش فوق العاده‌ای پر كردند و علی‌رغم اين زمان طولانی، نگذاشتند تا خللی بر اين مجموعه وارد شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار