تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۵۶۰۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست پلیس راهور خوزستان:
بازگشت تعداد قابل توجهی از زائران به کشور در روز گذشته
تردد زائران در مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان به صورت روان در حال انجام است و تراکم ترافیک وجود ندارد با این وجود از زائران می‌خواهیم در بازگشت عجله نکنند
سرپرست پلیس راهور خوزستان گفت: تردد زائران در مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان به صورت روان در حال انجام است و تراکم ترافیک وجود ندارد با این وجود از زائران می‌خواهیم در بازگشت عجله نکنند.
 
سرهنگ فرید کریمی‌زاده اظهار کرد: اغلب افرادی که قصد زیارت داشته اند از مرز خارج شده‌اند به همین دلیل میزان خروجی‌ها در مرزهای خوزستان به حداقل رسیده است و از چند روز پیش بیشتر با ورود زائران مواجه هستیم که وضعیت تردد نیز روان و آسان است.
 
وی افزود: روز گذشته تعداد قابل توجهی از زائران به کشور مراجعت کردند. با توجه به اینکه سال‌های قبل به دلیل عجله رانندگان برای بازگشت شاهد بروز حوادثی بودیم از زائران می‌خواهیم برای بازگشت عجله نکنند و در طول سفر به اندازه کافی استراحت کنند.
 
سرپرست پلیس راهور خوزستان گفت: تمهیدات ترافیکی در مناطقی که احتمال می دادیم تردد سنگین باشد اندیشیده شده است و اتوبوس‌هایی برای حرکت زائران درنظر گرفته شده تا تردد با راحتی بیشتر انجام شود.
 
کریمی‌زاده تصریح کرد: هیچ تراکم ترافیکی در مرز وجود ندارد با این وجود از زائرین می‌خواهیم حتما مسیر خود را از روی بنرهای نصب شده در مسیر پیدا کنند. گاهی پیش می‌آید که زائران مسیر را اشتباه انتخاب می‌کنند و مجبور به بازگشت می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار