تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابه جایی رایگان زائران از چذابه تا اهواز
مدیر پایانه مسافری چذابه گفت: همزمان با اوج گرفتن بازگشت زائران اربعین حسینی ، دهها دستگاه اتوبوس متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب کار جا به جایی رایگان زائران را از گذرگاه مرزی چذابه به اهواز شروع کردند.

احسان نونژاد شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه از روز پنجشنبه مصادف با روز اربعین ، بازگشت زائران از کربلا به وطن از گذرگاه مرزی چذابه شتاب گرفته است افزود: برای سرعت بخشیدن به فرایند انتقال زائران به شهرهای خود ، دهها دستگاه اتوبوس ، بعداز ظهر امروز کار جا به جایی زائران را شروع کرده اند و توانسته اند تعداد زیادی زائر را به مرکز استان برسانند تا از آنجا با سهولت بیشتری به شهرهای خود رهسپار شوند.

وی گفت: این اتوبوس ها تا چند روز آینده کار جا به جایی زائران را از چذابه تا اهواز انجام می دهند.

مدیرپایانه مسافری چذابه با بیان اینکه دهها دستگاه اتوبوس برون شهری دیگر نیز در اطراف چذابه برای انتقال زائران به شهرهای اصفهان ، خرم آباد ، شیراز ، یاسوج و شهرکرد در نظر گرفته شده است افزود: این اتوبوس ها با قیمت مصوب زائران را به شهرهای خود انتقال می دهند.

زائران اربعین حسینی امسال با 23هزار دستگاه خودرو سواری خود را به پایانه چذابه رسانده و پس از توقف در پارکینگ ، راهی کربلا شدند.

در طول ماه صفر حدود 380هزار زائر از گذرگاه مرزی چذابه راهی کربلا شدند. بازگشت زائران اربعین حسینی در چند روز اخیر شتاب گرفته است و تاکنون حدود 140هزار زائر از چذابه به کشور بازگشته اند. از 2 گذرگاه مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان بیش از یک میلیون زائر اربعین رهسپار کربلا شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار