تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۵۶۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت شبانه روزی جایگاه های سوخت در مسیر بازگشت زائران از چذابه
سرپرست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت: با شتاب گرفتن روند بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز چذابه ، تمامی جایگاه های عرضه سوخت در مسیر چذابه - بستان - سوسنگرد - حمیدیه - عین 2 - اهواز معروف به طریق الحسین(ع) به حال آماده باش درآمدند.

داریا اخگر پنجشنبه در جریان بازدید از پایانه چذابه افزود: آماده باش و سوخت رسانی به خودروهای زائران اربعین حسینی و ارائه خدمات شبانه روزی و تمام وقت تا بازگشت کامل زائران به وطن ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سوخت رسانی از اول ماه صفر همزمان با حرکت تدریجی کاروان های اربعین حسینی در مسیرهای اصلی و فرعی تردد زائران شروع شده و تاکنون نیز ادامه داشته است افزود: تاکنون خللی در فرایند سوخت رسانی ایجاد نشده و عرضه سوخت بدون محدودیت و طبق برنامه انجام می شود.

سرپرست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز)افزود: بر حسب نیاز ، مخازن ذخیره سازی جایگاه های عرضه سوخت در مسیرهای تردد زائران تکمیل شده است.

اخگر با اشاره به اینکه 2 جایگاه سیار عرضه سوخت( بنزین و گازوئیل)با ظرفیت 52هزار لیتر متعلق به شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان در محل یادمان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در نزدیکی مرز چذابه فعال است افزود: این 2 جایگاه تا پایان روند بازگشت زائران به عرضه سوخت به صورت شبانه روزی ادامه خواهند داد.

اخگر افزود: جایگاههای عرضه سوخت مسیر بیدروبه ،حسینیه، پل زال، شوش و الهایی تا مسیرهای فکه به چذابه فعال بوده و برای سوخت مورد نیاز نگرانی و و دغدغه ای وجود ندارد.
به گفته وی مجتمع خدماتی رفاهی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با ۱۴۰ تخت، آماده پذیرایی و اسکان است.

بنا به این گزارش همچنین مدیران عملیات و بازرگانی شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی ایران در بازدید از جایگاه سیار عرضه سوخت در محل یادمان شهدای ارتش و حضور در موکب عشایر ، با شماری از زائران اربعین حسینی (ع) در گذرگاه مرزی چذابه دیدار و گفت و گو کردند.

بنا به این گزارش در ایام اربعین حسینی حدود 23هزار دستگاه خودرو زائران در توقفگاه چذابه پارک کردند.

از زمان بازگشت زائران تاکنون بیش از هفت هزار خودرو از توقفگاه خودرو چذابه خارج و پس از سوخت گیری رهسپار شهرهای خود شدند.

روند بازگشت زائران اربعین حسینی در چند روز اخیر به خصوص روز پنجشنبه (امروز) از 2 گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه شتاب گرفته است.

حدود 500هزار زائر از یک میلیون زائری که از کربلا مشرف شدند به تاکنون از 2 گذرگاه چذابه و شلمچه به کشور بازگشته اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار