تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۵۶۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی 8 مرکز اسکان زائران اربعین در مرز چذابه
نماینده ستاد عتبات عالیات در مرز چذابه از وجود هشت مرکز تجمیعی اسکان در این مرز برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد
نماینده ستاد عتبات عالیات در مرز چذابه از وجود هشت مرکز تجمیعی اسکان در این مرز برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

امیدوار آقایی اظهار کرد: هشت مرکز تجمعی در بخش اسکان مرز چذابه داشتیم و حتی روز جمعه گذشته که پیک جمعیتی ۵۸ هزار نفری را داشتیم هیچ مشکل اسکانی به وجود نیامد.

وی افزود: اماکنی را هم در سوسنگرد و هم در حمیدیه برای اسکان همه زائرانی که شبانه برمی گردند فراهم و همچنین برخی مساجد اهواز را برای سرریز جمعیتی که موفق به دریافت بلیط در تاریخ موردنظر نشدند، برای اسکان زائران پیش بینی کردیم.

نماینده ستاد عتبات عالیات در مرز چذابه تصریح کرد: در بخش تغذیه در مسیر از ورودی های استان تا پایانه ۵۷ هزار نفر خادمان و زائران هیچ مشکلی نداشتند. از ساعت ۳ صبح تا ۹ صبح اقدام به توزیع صبحانه، از ساعت ۱۱ تا ۱۶ بعدازظهر ناهار و شام نیز تا ۱۲ بامداد توزیع می شد.

آقایی بیان کرد: در بخش آب پیش بینی ۱۲ تریلر آب بود ولی تاکنون ۲۹ تریلر آب از کانال ما وارد پایانه مرزی شد؛ البته کنار این میزان باز هم تعدادی تریلر آب اهدایی نیز توزیع شده است.

وی خبر داد: به جز سه مرکز نانوایی تهیه نان سنتی در سوسنگرد و بستان (روزانه ۲۰ تا ۳۰ هزار قرص پخت در این مراکز می شد) در پایانه نیز کار توزیع نان را از ۳۰ هزار قرص شروع و تا ۱۲۰ هزار قرص هم رسید.

نماینده ستاد عتبات عالیات در مرز چذابه در پایان یادآور شد: بالغ بر ۶ موکب تا ۲۱ صفر و همچنین مجموعا ۲۱ موکب تا ۲۵ صفر خدمات ارائه می دهند و تا فردا بعدازظهر نیز مابقی مواکب را از پایانه مرزی جمع آوری می کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار