تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۵۶۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۵ شعبه سیار بانکی در مرز شلمچه مستقر است
مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر گفت: ۳۵ شعبه سیار از تمامی بانک‌ها از ابتدای پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز شلمچه حضور دارد
مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر گفت: ۳۵ شعبه سیار از تمامی بانک‌ها از ابتدای پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز شلمچه حضور دارد.

مکی یازع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 35 شعبه سیار از تمامی بانک‌ها از ابتدای پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز شلمچه، خدمات‌دهی به زائران را تا روز یکشنبه هفته آینده بر عهده دارند.

وی افزود: نماینده همه شعب بانک‌ها نیز در مرز شلمچه حضور دارند و چنانچه کارت زائری دچار اشکالاتی شد توسط عوامل بانک‌ها، مشکل در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر به کاهش خروج زائران ایرانی از مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: از روز چهارشنبه تعداد خروج زائران ایرانی از مرز شلمچه برای اعزام به عتبات عالیات نسبت به زائران اتباع خارجه کاهش‌ یافته است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سه روز آینده همچنان اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه به سفر عتبات عالیات مشرف شوند.

یازع افزود: روز چهارشنبه 3 هزار و 560 زائر ایرانی از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند و 53 هزار و 376 زائر ایرانی نیز از این مرز وارد کشور شدند.

وی عنوان کرد: همچنین 11 هزار و 402 زائر اتباع خارجه از طریق این مرز به عتبات عالیات اعزام شدند و 626 زائر اتباع خارجه از مرز شلمچه وارد خاک ایران شدند.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر با اشاره به آمار کلی تردد زائران اربعین حسینی از اول ماه صفر تاکنون در این مرز گفت: از ابتدای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تا صبح روز پنج‌شنبه 910 هزار و 311 زائر ایرانی و غیرایرانی از مرز بین‌المللی شلمچه تردد کرده‌اند.

یازع با اشاره به خدمات‌رسانی مواکب پس از ایام پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: مواکبی که توان خدمت‌رسانی به زائران را دارند در موقعیت‌های خود باقی می‌مانند و پخت غذا را انجام می‌دهند، مواد غذایی این مواکب در بیرون از پایانه مرزی و در بارانداز منطقه آزاد اروند به زائران ارائه می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار