تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زائرانی که مدارک و یا وسایل خود را گم کرده‌اند بخوانند
افرادی که ساک و یا کوله پستی خود را گم کرده اند می توانند با مراجعه به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه وسایل خود را شناسایی کرده و تحویل بگیرند
مسئول کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت: افرادی که ساک و یا کوله پستی خود را گم کرده اند می توانند با مراجعه به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه وسایل خود را شناسایی کرده و تحویل بگیرند.

مکی یازعی اظهار کرد: تعداد زیادی ساک و کوله پشتی به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه تحویل شده است که مشخصات مالکین این ها مشخص نیست. این کوله پشتیها و ساکهای جامانده زائران ابتدا توسط نیروی ویژه چک و خنثی شده و سپس به این کمیته تحویل داده می شوند.

وی افزود: افرادی که ساک و یا کوله پستی خود را گم کرده اند می توانند با مراجعه به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه وسایل خود را شناسایی کرده و تحویل بگیرند. همچنین زائران می توانند با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۲۹۸۱جهت هماهنگیهای لازم برای دریافت لوازم خود اقدام کنند.  

یازعی تصریح کرد: زائران برای جلوگیری از گم شدن وسایل خود در بازگشت از سفر، مشخصات و شماره تماس خود را در ساکها و کوله پشتی همراه خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه هیچ کمیته ای برای رسیدگی به اشیا و وسایل گمشده زائران در مرز شلمچه ایجاد نشده است، گفت: کمیته مشارکتهای مردمی به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری و تحویل این ساکها و کوله پشتیها کرده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی اصغر داوری مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
باسلام وخستع نباشید من کت ومدارک ومقداری پول عراقی گم کرده ام چگونه پیگیری کنم راهنمائی بفرمائید
:
:
:
آخرین اخبار