تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۵۶۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاده چذابه به بستان یک طرفه شد
 فرمانده قرارگاه تاکتیکی ترافیکی جنوب کشور ترافیک منتهی به گذرگاه مرزی چذابه و شلمچه را روان توصیف کرد و گفت:به منظور تسهیل در بازگشت زائران جاده چذابه به بستان به طول 30 کیلومتر یک طرفه شد.

سرهنگ ستاد شهریار بهزادبصیرت با بیان اینکه بازگشت زائران اربعین از روز پنجشنبه با شتاب بیشتری در حال انجام است افزود: وضیعت ترافیک در جاده های منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه روان است.

وی افزود:با توجه به تدابیر اتخاذ شده در پایانه مرز شلمچه اتوبوس های درون و برون استانی در نقطه صفر مرزی مستقر شده و زائران را به شهرهای مختلف کشور منتقل می کنند.

سرهنگ بهزادبصیرت گفت:اتوبوس های خط واحد نیز آمادگی دارند تا زائران را به پارکینگ اربعین منتقل تا از خودروهای شخصی خود استفاده کنند.

وی به اجرای طرح توزیع ترافیک در مسیرهای آبادان به اهواز و خرمشهر به اهواز اشاره کرد و بیان کرد:از 2 روز گذشته ترافیک برگشت برخی از اتوبوس ها را به جاده امام رضا(ع) ' جاده قدیم خرمشهر به اهواز' منتقل کردیم تا ترافیک روان و ایمنی را در محورهای منتهی به اهواز ارتقا دهیم.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی ترافیکی جنوب کشور گفت:در مرز چذابه نیز تدابیر خاص و ویژه اتخاد شده و تردد خودروها از مرز چذابه به سمت بستان به مسافت 30 کیلومتر یک طرفه است.
وی اظهار داشت:پیش بینی می شود از 2 روز آینده شاهد ترافیک عادی در جاده های استان خوزستان باشیم.

بهزادبصیرت ضمن درخواست از رانندگان برای همکاری با پلیس در مسیرهای خروجی از گذرگاه های اربعین و مسیرهای خروج از استان خوزستان افزود: خستگی و نداشتن تعادل و خواب آلودگی از عواملی است که باعث حادثه در مسیر می شود لذا از رانندگان انتظار می رود با کنترل سرعت و استراحت از حوادث پیشگیری کنند .

بازگشت زائران اربعین حسینی از چند روز گذشته در 2 پایانه مرزی چذابه و شلمچه شتاب گرفته است و تاکنون حدود 400هزار زائر به وطن بازگشته اند.

گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.

گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز در محدوده شهرستان دشت آزادگان واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار