تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۵۶۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد:
ادامه ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت زائرین اربعین
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک پر حجم و روان در محورهای مهران به ایلام، چذابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر خبر داد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک پر حجم و روان در محورهای مهران به ایلام، چذابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در تشریح آخرین وضعیت مسیرهای بازگشت زائرین اربعین حسینی گفت: محور مهران به صالح آباد و صالح آباد به ایلام نسبت به روز گذشته از ترافیک کمتری برخوردار است اما همچنان ترافیک در این مسیر پرحجم و روان است.

وی افزود: محور چذابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر نیز ترافیک پر حجم و روانی را داراست. ترافیک در محور سرآبله به حمیل و حمیل به اسلام آباد نیز پرحجم است.

وی ادامه داد: در محورهای انزلی و فومن در استان گیلان مداخلات جوی به شکل بارش باران مشاهده می‌شود و در محور خوی در استان آذربایجان غربی و محورهای اردبیل – سراب و اردبیل خلخال در استان اردبیل شاهد مه گرفتگی هستیم. در سایر محورهای مواصلاتی کشور مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص ترافیک ورودی کلانشهر تهران نیز گفت: در حال حاضر ترافیک ورودی شهر تهران سنگین است.

وی خطاب به رانندگان توصیه کرد: از رانندگی با خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند و حتما در صورت احساس خستگی در مکان مناسب استراحت کنند و پس از کسب وضعیت بدنی مناسب ادامه مسیر دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار