تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۵۶۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شولی: بحرانی‌ترین تیم لیگ برتری خوزستانیم/امروز بازیکنان تمرین می‌کنند
در حال حاضر بحرانی‌ترین تیم لیگ برتری استان محسوب می‌شویم و از استاندار می خواهم همچون گذشته به تیم ما نگاه و تلاش کند تا مالکیت گروه ملی مشخص و مشکلات باشگاه حل شود
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به تصمیم نهایی بازیکنان این تیم برای حضور در تمرینات، گفت: در حال حاضر بحرانی‌ترین تیم لیگ برتری استان محسوب می‌شویم و از استاندار می خواهم همچون گذشته به تیم ما نگاه و تلاش کند تا مالکیت گروه ملی مشخص و مشکلات باشگاه حل شود.

عبدالنبی شولی اظهار کرد: امروز میثم دورقی کاپیتان تیم تماس گرفت و اعلام کرد که پس از همفکری تمام بازیکنان، تصمیم گرفته‌اند که طبق برنامه تمرینی از ساعت 16 امروز (شنبه) سخت‌کوشانه در تمرین شرکت کنند.

وی ادامه داد: ما بازی مهم و شش امتیازی با گسترش فولاد داریم و بازیکنان نیز این مهم را درک کرده‌اند و قرار است از امروز با جدیت و تمام قوا در تمرین شرکت کنند تا دست پر از این بازی خارج شویم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: ما مشکلاتی داریم و به بازیکنان و کادر فنی قول دادیم که با توان مضاعف به دنبال حل آن‌ها باشیم تا بازیکنان بدون دغدغه بتوانند در مسابقات و تمرینات حضور پیدا کنند.

وی با بیان این‌که تا زمانی‌که مالکیت گروه ملی مشخص نباشد، ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم، افزود: ما به دنبال تزریق بودجه‌ای که باید به باشگاه تزریق شود، هستیم. امیدواریم که هرچه سریع‌تر مالکیت باشگاه مشخص شود.

شولی با قدردانی از زحمات استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رییس هیات فوتبال خوزستان و یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس، گفت: از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین سایر مسوولان درخواست دارم که با همت مضاعف به دنبال برطرف کردن مشکلات باشگاه استقلال خوزستان باشند.  از استاندار می‌خواهم که هر کاری را که صلاح می‌داند برای رفع این مشکلات انجام دهد.

وی با بیان این‌که استقلال خوزستان در حال حاضر بحرانی‌ترین تیم لیگ برتری استان محسوب می‌شود، خاطرنشان‌کرد: واقعا نمی‌دانیم باید از چه کسی کمک بخواهیم و چه کسی باید پاسخگوی ما باشد. رفع مشکلات ما، همت دست‌جمعی مسوولان را می‌طلبد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان افزود: در ادامه لیگ نیز بازی‌های شش امتیازی را در پیش داریم و از مسوولان می‌خواهیم که روحیه را به تیم برگردانند. ما دست مسوولان را به گرمی می‌فشاریم. امیدوارم استاندار همچون گذشته نگاه ویژه‌ای نسبت به حل مشکلات ما داشته باشد و کمک کند تا مالکیت باشگاه مشخص شود.

وی خاطرنشان‌کرد: با حل این مشکلات ما نیز قول می‌دهیم که نتایج بهتری کسب کنیم. بازیکنان و کادر فنی از جمله ویسی نیز قول داده‌اند که هر چه در توان دارند، بگذارند تا نتایج بهتری رقم بخورد.

شولی بیان کرد: از آقای حیدری که حامی ما بوده و از اخلاق پهلوانی و حس مسوولیت‌پذیری بسیاری برخوردار است، درخواست داریم که از سوی وزارت ورزش، کمک‌هایی به تیم داشته باشد. آقای طالقانی تا اینجای کار از ما حمایت کرده است و هر زمان که با کمبود زمین مواجه بوده‌ایم و در سازمان لیگ نیز با مشکلاتی رو به رو شده‌ایم،  بدون هیچ چشم داشتی به ما کمک کرده است و اکنون نیز از او می‌خواهم که مطالبات‌مان از سازمان لیگ بگیرد.
 
وی عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که استقلال خوزستان با نتایجی که به دست می‌آورد، دل هواداران را شاد کند و برای رسیدن به این هدف از مسوولان می‌خواهیم که هر کدام که می‌توانند گوشه‌ای از کار را به دست بگیرند تا مشکلات حل شود. همچنین از عبدالرضا موسوی که تاکنون به ما کمک داشته است، درخواست دارم که باز هم به تیم نگاه کند تا بتوانیم آن را جمع و جور کنیم.

سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان در پایان در خصوص این‌که کمتر حاضر به مصاحبه است، گفت: من واقعا تمایلی به مصاحبه ندارم و تلاش کرده‌ام که کمتر مصاحبه کنم. من به قانونمندی باشگاه نیز واقف هستم و با توجه به این‌که آقای پیری سخنگوی باشگاه است، وی با رسانه‌ها در ارتباط است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار