تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۵۶۱۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان خبرداد:
رشد ۲.۵ برابری حضور دانشجویان خوزستانی در اربعین
حضور دانشجویان خوزستانی در مراسم اربعین حسینی امسال رشدی دو و نیم برابری داشته است
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان گفت: حضور دانشجویان خوزستانی در مراسم اربعین حسینی امسال رشدی دو و نیم برابری داشته است.

حجت الاسلام سید محسن شفیعی اظهار کرد: خدای متعال را بر این معجزه بزرگ اربعین حسینی و پیاده روی میلیونی شاکر و سپاسگزارم. ما از جاماندگان سفر عزیز آمدیم برای اینکه در حال و هوای چذابه با زائران اربعین حسینی که در حال برگشت هستند، تنفس کنیم.

وی افزود: امسال تلاش ها را خوب دیدم و زحمات بسیاری در روان سازی ورود و خروج زائران حسینی انجام شده است.

درخواست کرد: از همه خدمتگزاران استدعا می کنم که با پایان این پروژه و بازگشت زائران مسئولان کار را تمام شده ندانند و زحماتی را که تا اینجا انجام شده ادامه بدهند چون سال های آینده با افزایش روزافزون زائران حسینی و همچنین انتقال ایام اربعین به گرما و تغییر شرایط جوی مواجه هستیم.

شفیعی ادامه داد: بنابراین لازم است که مسئولان کار را تمام کنند و فرصت را مغتنم بشمارند برای اینکه کارها را تکمیل و تسریع کنند تا زائران در سال آینده با سهولت بیشتری تردد کنند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان عنوان کرد: زیارت و حماسه اربعین حسینی موج فراگیری است که طوفنده همه را با خود حرکت می دهد و این جریان زن، مرد، دانش آموز، دانشجو، بیکار و کارمند را در خودش جای داده است.

شفیعی خبر داد: امسال خروجی دانشجویان که از طریق ستاد عتبات دانشجویان به کربلا اعزام شدند نسبت به سال گذشته رشد دو و نیم برابری (افزایش ۲۵۰ درصدی زائران دانشجو) داشته است.

وی یادآور شد: حضور نسل جوان همیشه در هر حرکتی برکت مضاعفی به کار می دهد چون ارتباطات باطنی، فطری و قلبی متفاوتی از سوی این قشر شکل می گیرد.

شفیعی در پایان بیان کرد: حرکت اربعین حسینی بیانگر زنده بودن آزادای، پایداری، سربلندی و حریت است و بدون تردید این حرکت عظیم، غیردولتی و غیررسمی میلیونی می تواند قدرت مکتب اهل بیت را به رخ جهانیان بکشاند و آینده اسلام را هرچه روشنتر به تصویر بکشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار